آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 105
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 126
بازدید سال : 5711
بازدید کلی : 91065

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1393
نظرات
 
1417343676948_Leader.ir-7.jpg

حضرت آیت الله خامنه‌ای روحیه مقاومت و ایستادگی را مایه آبرو و اعتبار نیروهای مسلح خواندند و خاطرنشان کردند: نیروی دریایی باید با افزایش روزآمد آمادگی ها و توانایی های نظامی، و همچنین تقویت انگیزه‌های ایمانی و روحیه فداکاری، نقش بزرگ و مهم خود را در حفظ امنیت ملی و دفاع عمومی و حفاظت از حصار مستحکم کشور استمرار دهد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، تقویت روزافزون روحیه ی عزم و آمادگی برای فداکاری را ضروری برشمردند و گفتند: درس قرآن کریم به ما این است که اگر ایمان قوی و روحیه ایستادگی وجود داشته باشد، حتی با امکانات و تجهیزات محدود نیز امکان غلبه و پیروزی بر دشمن وجود دارد.

 ایشان با اشاره به مرزهای گسترده آبی کشور و سرمایه‌گذاری وسیع دشمن در این منطقه، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح ما باید بدون در نظر گرفتن محاسبات سیاسی، آمادگی های خود را دائماً افزایش داده و با شناسایی خلأهای خود و همچنین بررسی امکانات و نقاط ضعف دشمن، برنامه‌ریزی های راهبردی انجام دهند.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، دوران صلح را فرصت مغتنمی برای خدمت نیروهای مسلح در بخش های علمی، سازندگی و افزایش بازدارندگی خواندند و گفتند: مسئله آبادسازی سواحل مکران نیز جزء همین کارهای اساسی است که باید با همکاری دولت، برنامه‌های مورد نظر در این منطقه با سرعت بیشتری دنبال شود.

 فرمانده کل قوا در پایان سخنان خود با اشاره به فداکاریهای نیروی دریایی در مقاطع مختلف بخصوص در دوران دفاع مقدس، افزودند: نیروی دریایی هم برای نیروهای مسلح و هم برای کشور مایه آبرو و عزت بوده و یاد شهدای این نیرو از جمله شهدای فداکار ناوچه پیکان همواره در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود.

 پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت سالروز هفتم آذر گفت: ارتقای آمادگی رزمی و توان رزمی نداجا، افزایش سطح ایمنی، تمرکز بر آموزش های علمی، اثبات اقتدار نیروی دریایی در عرصه عمل و انتقال فرهنگ اسلامی ایرانی به آن سوی مرزهای سرزمینی، حضور اثربخش در آب‌های آزاد و کمک به کشتی های سایر کشورها و استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران با هدف آباد سازی منطقه از جمله اقدامات و برنامه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 365
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 9 آذر 1393
نظرات
 

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تست‌ها و بُردهای موشکی ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح‌های غیرمتعارف ندارد.

 

خبرگزاری فارس: توان موشکی ایران «نظارت‌بردار» نیست/ بُرد موشک‌ها متناسب با تهدیدات است

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی که در دانشگاه پدافند انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تستها و بُردهای موشکی ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح های غیر متعارف ندارد.

وی تاکید کرد: این موضوع از سوی بیگانگان «نظارت بردار» نبوده و نیست.

شمخانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را یک مرکز عملیاتی دانست که قدرت بازدارندگی را به همراه سایر نیروها پیش می‌برد.

وی ادامه داد: این قرارگاه دستاوردهای خوبی را با کمک دانشگاهها و مراکز نظامی به دست آورده و در همه نقاط مورد نیاز پدافند نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان ناهمطراز ایران از قدرت بالایی در حوزه هوایی برخوردارند، گفت: ما نیز در خصوص پدافند هوایی راه درازی در پیش داریم.

 شمخانی تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آسمان ایران را امن کرده و امروز فضای جمهوری اسلامی، امن‌ترین فضا برای پروازهای غیر نظامی است.

وی گفت: در حال حاضر هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک نمی‌تواند برای ایران باشد نه اینکه نخواهند، بلکه نمی‌توانند و این اقدام هزینه سنگینی برایشان دارد لذا این را از دستور کارهای خود خارج کرده‌اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در حوزه پدافنند هوایی، توان شناسایی اهداف به خوبی توسعه یافته و در افزایش توان موشکی نیز کار جدی شده است، تاکید کرد: توان موشکی ایران مثل توان هسته‌ای، ذاتی، بومی، خوداتکا و خودکفاست و این توان مانند صنعت هسته ای به دنبال اقدامات صلح آمیز است.

تعداد بازدید از این مطلب: 373
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات

دادستان کل عربستان سعودی، در دادخواست خود علیه رهبر مذهبی شیعیان عربستان تقاضا کرده بود که اعدام نمر باقر النمر به شیوه‌ فجیع‌تری صورت گیرد: این که ابتدا سر از بدن او جدا ‌شود و سپس پیکر بی‌سرش، در چهارراه‌های اصلی شهر به نمایش همگان در آید.قضات "دادگاه ویژه جزایی عربستان"، ولی به بریدن سر این واعظ با شمشیر رای دادند. در دادخواست دادستان، از این واعظ به عنوان "یاغی" و رهبر جنبش اعتراضی شیعیان در مناطق سنی‌نشین شرق این کشور، نام برده شده است.پس از صدور رای، صدها تن از هواداران النمر در شهر زادگاه این واعظ، به خیابان‌ها رفتند و دست به تظاهرات زدند. نمر النمر، در میان جوانان شیعه عربستان که بیشتر در مناطق نفت‌خیز شرق این کشور ساکن هستند، از نفوذ چشمگیری برخوردار است.شیعیان تنها ۱۵ درصد کل جمعیت مسلمان سنی‌مذهب این شیخ‌نشین را تشکیل می‌دهند. در عربستان سعودی، برپایی تظاهرات ممنوع است.

 

افسران - شیخ نمر : اگر شما فرعون را برای ظلم کردن دارید ما هم حسین (ع) را برای ایثار کردن داریم ..

تعداد بازدید از این مطلب: 406
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن سهند تا سال 95 الحاق می شود و ناوشکن دماوند آماده الحاق است.

امیردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان نیروی دریایی ارتش که درسالن دریای نور برگزار شد،اظهار داشت: امروز ناوگروه 32 نداجا در دریاها حضور دارد و دیشب در بندر جیبوتی پهلو گرفت و مورد بازدید رئیس مجلس قرار گرفت و ما به 22 کشور دنیا کمک کردیم و 150 مورد درگیری داشتیم و 2 هزار کشتی را اسکورت کردیم و باعث تامین امنیت خلیج عدن شدیم.


 

تعداد بازدید از این مطلب: 447
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات
امروزه نفوذ به دنياي مجازي کاربران و استفاده از اطلاعات شخصي افراد به امري فراگير تبديل شده و يکي از بزرگ‌ترين مشکلات دنياي ديجيتال شده است تا آنجا که هر روز خبر‌هايي از حملات هکري شنيده مي‌شود.

اگرچه رعايت نکات ايمني و استفاده از نرم‌افزارهاي آنتي‌هک تاحدي جلوي تخريب اطلاعات کاربران مجازي را گرفته است اما شايد همين امر باعث شده باشد که هکرهاي حرفه‌اي گستره فعاليت‌هاي خود را افزايش داده و به سراغ کاربران تلفن همراه آمده باشند.


هک‌ موبايل به اين معنا نيست که ديگر کاربر اختياري در کنترل تلفن همراه خود نداشته باشد بلکه بسته به نوع حمله‌اي که صورت گرفته ممکن است دفترچه تلفن يا تمامي ‌پيام‌هاي کوتاهي که در صندوق دريافت پيام‌ها (inbox) وجود دارد براي هکر ارسال شود. هر چند قدمت هک تلفن همراه به قدمت هک کامپيوترها نمي‌رسد اما با پيشرفت روزافزون امکانات تلفن‌همراه اين وسيله هم در معرض خطر حمله هکرها قرار دارد تا آنجا که هر فرد با داشتن نرم‌افزارهاي مخصوص هک به راحتي قادر خواهد بود تلفن همراه کاربر را هک و از اطلاعات شخصي کاربران استفاده کند.

فعاليت هکرهاي ايراني درحال حاضر فقط در نفوذ به اطلاعات شخصي کاربران خلاصه مي‌شود و همين سرک کشيدن به حريم خصوصي ديگران و انتشار اطلاعات شخصي آنان باعث شده تا امروزه شاهد گسترش نرم‌افزارهاي مخصوص هک و فروش آن از طريق اينترنت باشيم.

تعداد بازدید از این مطلب: 631
برچسب‌ها: فناوری،امنیت ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات
شهرآورد هفتادو نهم بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با برد 2 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
شهرآورد هفتادو نهم بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران با برد 2 بر 1 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
 


 

تعداد بازدید از این مطلب: 417
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: باید در سواحل مکران در فکر بازگشت به دریا باشیم تا پیشرفت کنیم، این نه‌ تنها مربوط به همین مناطق است، بلکه توسعه دریامحور کشور به این مناطق وابسته است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در برنامه این هفته "ثریا" که به بررسی چرایی محرومیت بنادر و سواحل جنوبی کشور و توسعه سواحل مکران پرداخت، به‌عنوان میهمان حضوری در رابطه با وظایف نیروی دریایی ارتش در راستای پیگیری توسعه مناطق بندری جنوب کشور گفت: توسعه در جایی صورت می‌گیرد که امنیت وجود داشته باشد لذا ما باید به امنیت در عرصه سواحل توجه کنیم تا بهره کافی را از این سواحل ببریم. 
 
وی افزود: پیگیری بحث توسعه سواحل مکران در سال ۸۷ با پیگیری هوشمندانه رهبری در این رابطه آغاز و باعث استقرار ما در سواحل مکران و توسعه در این مناطق شد.
 
فرمانده نیروی دریایی در ادامه و پس از ارائه آماری از برخی مناطق ساحلی دنیا مثل بندر شانگهای چین، بندر سنگاپور، بندر رُتردام هلند، بندر پوسان کره جنوبی، بندر جبل علی امارات، بندر هامبورگ و... در رابطه با استفاده بهینه و مفید از سواحل و بنادر گفت: این کشورها به‌خوبی از این فرصت استفاده می‌کنند و اکثر جمعیت کشورهایشان حول مناطق ساحلی جمع شده‌اند.

وی در خصوص توسعه بندر جبل علی افزود: بندر جبل علی در امارات جای بندر جاسک و بندر چابهار است. یعنی اگر ما زودتر به توسعه بنادر رسیدگی می‌کردیم، بندر جاسک و چابهار جای بندر جبل علی را می‌گرفت. چرا که بندر چابهار برای تجّار از لحاظ زمان و مسافت منفعت بیشتری دارد. 
 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 371
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود