آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 129
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 150
بازدید سال : 5735
بازدید کلی : 91089

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 29 تير 1394
نظرات
ﺍﺯ رجبعلی خیاط ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻄﻮﺭ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﯽ ﺯﻧﺪﮔیت ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﺎﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﮐﻨﯽ؟ ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻣﯽ؟ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺳﺒﺐ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮕﺎﻩ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﺸﻮﯼ؟ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﭼﺎﺭ ﻭﺳﻮﺳﻪ ﻧﻤﯿﺸﻮﯼ؟ ﮔﻔت: ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﻪ، ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺮ ﭘﻨﺞ ﺍﺻﻞ ﺑﻨﺎ ﮐﺮﺩﻡ: ۱. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﺭﺯﻕ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩ، ﭘﺲ ﺁﺭﺍﻡ ﺷﺪﻡ! ۲. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﻣﺮﺍ ﻣﯽﺑﯿﻨﺪ، ﭘﺲ ﺣﯿﺎ ﮐﺮﺩﻡ! ۳. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﮐﺎﺭ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ، ﭘﺲ ﺗﻼﺵ ﮐﺮﺩﻡ! ۴. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﮐﺎﺭﻡ ﻣﺮﮒ ﺍﺳﺖ، ﭘﺲ ﻣﻬﯿﺎ ﺷﺪﻡ! ۵. ﺩﺍﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﻧﯿﮑﯽ ﻭ ﺑﺪﯼ ﮔﻢ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺳﺮﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ، ﭘﺲ ﺑﺮ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﻓﺰﻭﺩﻡ ﻭ ﺍﺯ ﺑﺪﯼ ﮐﻢ ﮐﺮﺩﻡ! ﻭ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺍﯾﻦ 5 ﺍﺻﻞ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﺎﺩﺁﻭﺭﯼ ﻣﯽﮐﻨﻢ
تعداد بازدید از این مطلب: 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 25 تير 1394
نظرات
ارتش یمن و کمیته‌های مردمی با شلیک ۷۰ موشک فرودگاه نجران عربستان را هدف قرار دادند و در پی آن برق برخی مناطق این شهر مرزی قطع شده است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از النشره، نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله امروز(دوشنبه) با شلیک 70 موشک، فرودگاه نجران عربستان را هدف قرار دادند. برخی منابع خبری گزارش دادند که در پی ادامه حملات موشکی یمن به نجران، برق برخی مناطق این شهر قطع شده است و نظامیان سعودی از تردد مردم در نجران جلوگیری می‌کنند. منابع محلی یمن گزارش دادند که درگیری‌ها میان ارتش و قبایل یمنی از یک سو و نیروهای سعودی از سوی دیگر در اطراف نجران ادامه دارد. منابع وابسته به ارتش یمن تاکید کردند که این حملات موشکی در واکنش به ادامه جنایات عربستان در حق ملت یمن ادامه خواهد داشت.
تعداد بازدید از این مطلب: 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 22 تير 1394
نظرات
اگرآنچه مردگان شمابه چشم دیدندمشاهده می کردید بی تابی نموده و می ترسیدید و می شنیدید و فرمان می بردید ولی آنجه مردگان با چشم دیدند بر شما پنهان است و البته نزدیک است که حجابها کنار رود و بدون شک اگر چشم حقیقت بین گوش حق شنو و دل بیدار داشته باشید به شما راه را نشان داده اند و حقایق را بازگو کرده اند ولی نخواستید ببینید و بشنوید و بیدار شوید براستی یه شما می گویم وسایل عبرت برای شما فراهم است و از رذایل و چیزهایی که باید منع شوید منع شده اید وی بعد از ملائکه آسمانی کسی دستوارت الهی را جز بشر ابلاغ نمی کند .
تعداد بازدید از این مطلب: 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 15 تير 1394
نظرات

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، زبیگنیو برژینسکی، مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا در پیامی که در صفحه منسوب به خود در شبکه توئیتر منتشر کرد با اشاره به مسائل جاری در خاورمیانه خواستار توافق اتمی غرب با ایران شد.

زبیگنیو برژینسکی، از اعضای کابینه جیمی کارتر، رئیس جمهور پیشین آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: در حالی که آشوب در خاورمیانه هر روز بیشتر می شود، عاقلانه تر این است که ثبات را بیشتر کنیم نه کمتر. توافق با ایران بهتر از عدم توافق است.

زبیگنیو برژینسکی که در زمان دولت جیمی کارتر مشاور امنیت ملی آمریکا بود، پس از هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا دومین مقام ارشد سابق این کشور است که در۲۴ ساعت گذشته خواستار توافق اتمی با ایران می شود.

به گزارش بی.بی.سی، پیام توئیتری برژینسکی پس از انتشار پیام ویدئویی محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صورت گرفته و به نظر می رسد که واکنش به پیشنهاد ظریف باشد.

وزیر امور خارجه در پیام خود خواستار حل و فصل پرونده اتمی با هدف رسیدگی به مسائل مهمتر از جمله بحران خاورمیانه شده بود.

وی در این پیام که از طریق یوتیوب منتشر شد گفته بود: امروز تهدید مشترک ما رشد سریع افراط گرایی خشن و بربریت افسارگسیخته است... تهدیدی که ما با آن رو به رو هستیم در قالب مردانی نقاب دار نمود یافته است که مهد تمدن را هدف گرفته اند.

محمد جواد ظریف با ابراز امیدواری درباره حصول توافق جامع اتمی، گفته بود: امیدوارم همتایان من نیز توجه خود را به این موضوع متمرکز نموده و منابع خود را برای مقابله با این تهدید حیاتی (داعش) متمرکز کنند.

یک مقام دولتی آمریکا بدون ذکر نام به این پیام ویدئویی واکنش نشان داده و ضمن توصیف کردن داعش به عنوان "دشمن مشترک"، گفته است که مذاکرات جاری میان دو کشور در قالب گروه ۱+۵ فقط بر موضوع حل و فصل پرونده اتمی متمرکز است.

مذاکرات اتمی امروز در وین، با دیدار علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا از یک سو و معاونان وزارت خارجه ایران و آمریکا از سرگرفته شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 14 تير 1394
نظرات

تانک M-60 یکی از موفق ترین طرح های زرهی بلوک غرب در سالهای جنگ سرد محسوب می شد که نزدیک به 15 هزار دستگاه از آن تولید و به تعداد زیادی از متحدین آمریکا در جهان صادر شده است. این تانک از 4 نفر خدمه بهره برده و وزن آن بسته به مدل آن بین 50 تا 52 تن است. این تانک از یک توپ خان دار 105 میلی متری به همراه یک قبضه تیربار 12.7 به همراه یک قبضه تیربار 7.62 میلی متری بهره می برد.

سیستم پیشران این تانک که از اوایل دهه 1960 تولید آن آغاز شده است، یک دستگاه موتور دیزل به قدرت 750 اسب بخار است که سرعتی در حدود 48 کیلومتر بر ساعت و برد 500 کیلومتر را برای این تانک فراهم می کند.

این تانک در جنگ سال 1973 اعراب با رژیم صهیونیستی، جنگ تحمیلی علیه ایران و عملیات طوفان صحرا در سال 1991 میلادی حضور داشته است و منابع غربی اعتقاد دارند که ام 60 های ایرانی در جریان جنگ ایران و عراق، عملکرد بسیار موفقی علیه تانک های روسی ارتش عراق داشتند.

در جریان عملیات طوفان صحرا نیز ام 60 های تفنگداران دریایی ارتش آمریکا که خصوصا در بخش زره ارتقاء یافته بودند، توانستند عملکرد قابل قبولی را با نابودی تانک های عراقی از خود به نمایش بگذارند.

تعداد بازدید از این مطلب: 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات
به گزارش بولتن نیوز، بر اساس گزارش رسانه‌های غربی ایران و 1+5 اعلام کردند که به مذاکرات تا 16 تیر (7 جولای) تمدید شده است. خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از وزارت خارجه آمریکا گزارش داد که ایران و 1+5 مذاکرات را به مدت هفت روز تمدید کردند. ماری هارف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: ایران و 1+5 تصمیم گرفتند که با تمدید اجرای برنامه جامع اقدام مشترک تا 7 جولای (16 تیرماه) به مذاکرات فرصت بیش‌تری برای دست‌یابی به توافق جامع و راه‌حل بلندمدت دهند. با پایان یافتن روز سه‌شنبه، 30 جولای، مذاکرات هسته‌ای به وقت اضافه کشیده خواهد شد و مذاکره‌کنندگان تصمیم گرفتند برای حدود یک هفته دیگر مذاکرات را تمدید کنند و در وین بمانند. هنوز مقامات ایرانی این خبر را تایید نکرده‌اند و مشخص نیست وزیران خارجه در این مدت در وین می‌مانند یا خیر.
تعداد بازدید از این مطلب: 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات
بعد از حملات هوایی یکجانبه و غیرقابل قبول عربستان به خاک یمن، مقامات ریاض درصدد آغاز نبرد زمینی با این کشور هستند. تحرکاتی که در کنار مرزهای یمن و درخاک عربستان درحال شکل‌گیری است، نشان از ورود قریب‌الوقوع نیروهای زمینی عربستان و برخی از کشورهای عربی متحد این کشور به خاک یمن دارد. البته عربستان بسیار نگران پیامدهای حمله زمینی به یمن وعواقب زیانبار آن است؛ زیرا که مردم یمن و به‌ویژه حوثی‌ها در گذشته نشان دادند که از توانایی لازم برای توقف حملات عربستان و زمینگیرکردن نیروهای زمینی تحت فرمان ریاض، برخوردارند.
تعداد بازدید از این مطلب: 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 11 تير 1394
نظرات
استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟
تعداد بازدید از این مطلب: 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 تير 1394
نظرات


بالگردهای طوفان 2 به نوعی نشان از تلاش گسترده صنایع نظامی ایران برای ارتقاء ناوگان بالگردی خود است. در بالگرد جدید از انواع نمایشگرهای دیجیتال در کابین خلبان و سامانه های هدف گیری بر روی کلاه خلبان استفاده شده است.


 کاهش بار کاری خلبان و امکان به کار گیری نسل جدید تسلیحات هوا پرتاب هدایت شونده در این بالگرد از جمله خاصیتهای طوفان ایرانی است. این بالگرد جدید در روز 13 دی ماه 1391 رونمایی شد

 

تعداد بازدید از این مطلب: 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394
نظرات

پروانه ها با پای خود مزه را احساس میکنند .
ـ شتر در هنگام تشنگی میتواند
۹۵ لیتر آب را در کمتر از ۳ دقیقه بنوشد .
ـ تعداد افرادی که سالانه از نیش زنبور میمیرند بیشتر از کسانی است که سالانه از نیش مار میمیرند.
ـ وزن اسکلت انسان بالغ
۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم است .
ـ اولین اتوموبیل را مظفرالدین شاه قاجار وارد ایران کرد .
ـ اولین آدامس را جان کورتیس در سال
۱۲۲۷ شمسی ساخت .
ـ تنها قسمت بدن که خون ندارد قرنیة چشم است .
ـ با
۳۰ گرم طلا میتوان نخی به طول ۸۱ کیلومتر درست کرد .
ـ سومریها در قرن چهارم قبل از میلاد خط را اختراع کردند .
ـ یک دهم مردم جهان در جزیره ها زندگی می کنند .
ـ اولین تمبر جهان در سال
۱۸۴۰ در انگلستان به چاپ رسید .
ـ فیل بالغ در روز
۲۲۰ کیلوگرم غذا و۲۰۰ لیتر آب مصرف میکند .
ـ تعداد حشرات موجود در
۵/۲ کیلومترمربع زمین کشاورزی از انسانهای موجود در کل دنیا بیشتر است.

تعداد بازدید از این مطلب: 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود