آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 102
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 123
بازدید سال : 5708
بازدید کلی : 91062

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
نظرات

بسم اللّه الرحمن الرحیم
ولاتَقْفُ ما لَیسَ لک به علم اِنَّ السَّمْعَ والْبَصَرَ والفُؤاد کُلُ اولئکَ کانَ عَنْهُ مَسْئُولا

این روزها، برخی گروه‌ها و شخصیت‌های محترم، در مورد اعلام خروج آمریکا از برجام اظهار نظر کرده و بیانیه صادر می‌کنند. دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت لازم می‌داند جهت تنویر افکار عمومی در این موقعیت حساس، موارد مهمی را به استحضار ملت شریف ایران برساند:

1 ــ دولت جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان منتخب ملت، از ابتدا، خود را موظف به تحقق خواست مردم در تعامل سازنده با جهان و  تلاش خستگی‌ناپذیر برای رهایی کشور از بند تحریم‌های ظالمانه و لغو قطعنامه‌های خطرناک شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌دانسته است و در این راه همواره تابع سه اصل عزت، حکمت و مصلحت بوده و تیم مذاکره کننده نیز، تمام تلاش خود را برای کسب بیشترین منافع و اعطای کمترین امتیاز، به‌کار بسته است.

2 ــ راهبرد اصلی و اعلام‌شده دولت، در مذاکرات طولانی با شش کشور و اتحادیه اروپا، تأمین منافع ملی بوده است و در این مسیر، هیچ‌یک از حقوق، توانایی‌ها و ظرفیت‌های راهبردی کشور مورد مذاکره و معامله قرار نگرفته است؛ بلکه بهانه‌‌های واهی برای متهم کردن ایران را از دست بدخواهان گرفته و حقوق مسلم ملت ایران را برای پیشرفت و حضور عزّتمندانه در اقتصاد جهانی تثبیت کرده است.

3 ــ برجام از نظر جهانیان، یک دستاورد بی‌نظیر در عرصه‌ دیپلماسی و صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است. شکستن اجماع جهانی علیه ایران، رسوائی صهیونیست‌ها، برچیده شدن تحریم‌های بین‌المللی، و به‌رسمیت شناخته شدن برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشور بخشی از دستاوردهای برجام به‌شمار می‌رود.

4 ــ دولت آمریکا که همواره، مجامع بین‌المللی را در حمایت از خود بسیج می‌کرد و کشورها را با الزام به تحریم، در مقابل ایران قرار می‌داد، اینک با صهیونیست‌ها تنها مانده و شاهد حمایت جهانی از موضع منطقی و عزتمندانه ایران اسلامی است.

تعداد بازدید از این مطلب: 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 ارديبهشت 1397
نظرات

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: به زودی مشخص خواهیم کرد گروه 1+4 چگونه می‌تواند منافع ایران ذیل برجام را تضمین و این دستاورد منحصر به فرد دیپلماسی را حفظ کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه کشورمان، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:

دیدارهای خوب و مهمی را با همتایان در پکن و مسکو داشتم و اکنون به بروکسل می‌روم تا با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه سه کشور اروپایی دیدار کنم.

به زودی مشخص خواهیم کرد گروه 1+4 چگونه می‌تواند منافع ایران ذیل برجام را تضمین و این دستاورد منحصر به فرد دیپلماسی را حفظ کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود