آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 124
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 145
بازدید ماه : 145
بازدید سال : 5730
بازدید کلی : 91084

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
نظرات

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم نثار گل و تجدید میثاق در حرم حضرت امام (ره): توهین به سپاه توهین به ارتش است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش به شدت از دست توهین کنندگان به سپاه عصبانی است و منتظر صدور اجازه است تا در مقابل توهین کنندگان سپاه عمل کند، گفت: ارتش حامی سپاه است.

 
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجدید میثاق در حرم امام (ره) با گرامیداشت سالروز تشکیل این سازمان در 24 مهر 1358 گفت: امروز سازمان عقیدتی سیاسی توفیق حضور در حرم امام (ره) را پیدا کرد تا هم سالروز تاسیس سازمان و هم بیعت دوباره با امام (ره) داشته باشد.
 وی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان فرهنگی به وظایف انقلابی عمل خواهیم کرد، تصریح کرد: فلسفه تاسیس این سازمان در بیانات رهبر حکیم انقلاب عنوان شده است که هنر عقیدتی سیاسی آوردن دلها به سوی خداست ماموریت ما این است که دلها را به سوی خدا بیاوریم و 37 و 38 سال است که این کار انجام شده و در حال انجام شدن است و به نظر می رسد رهبر فرزانه انقلاب از این امر راضی هستند و این گفتار رضایت ایشان را از عملکرد عقیدتی سیاسی نشان می دهد.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی یک سازمان چند وجهی است که در حوزه مسایل اعتقادی و سیاسی عمل می کند، خاطرنشان کرد: در مقوله سیاسی نکته ای را یادآوری می کنیم که مربوط به توهینی است که به سپاه صورت گرفته است ارتش جمهوری اسلامی ایران حامی سپاه است چرا که ارتش و سپاه هر دو دارای یک هدف هستند و یک فرمانده و یک ماموریت دارند ماموریت آنها حفظ استقلال و تمامیت ارزی میهن اسلامی و دفاع از ارزشهای دینی و ملی است.
 حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی با تاکید بر اینکه ما از سپاه جدا نیستیم، تاکید کرد: توهین به سپاه را توهین به ارتش می دانیم بنابراین از دست توهین کنندگان به سپاه عصبانی هستیم و ارتش منتظر است در صورت صدور اجازه در مقابله با توهین کنندگان به سپاه به وظیفه خود عمل کند. بنابراین اشتباه فکر می کنند که به سپاه محبوب و مقتدر توهین می کنند فکر می کنند فقط به سپاه توهین کرده اند سپاه و ارتش به منزله یک روح در دو بدن هستند.
 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: آن روزی که صاعقه آسمان غیرت ایمان ارتش اجازه غرش پیدا کند دشمنان سپاه حتی فرصت توبه کردن را هم پیدا نخواهند کرد و هرگز به آنها اجازه این یاوه گویی ها را نمی دهیم و نخواهیم داد.
 وی با بیان اینکه امام در مقابل مستکبران می ایستاد، تصریح کرد: راه امام (ره) با رهبری امام گونه رهبر فرزانه انقلاب با همان قوت ادامه دارد و کشوری که رهبرش راه امام را ادامه می دهد دشمنان بدانند که سیلی سختی از این توهین ها دریافت خواهند کرد.
تعداد بازدید از این مطلب: 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
نظرات

برگزاری اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش عمان

رئیس هیئت شنای نیروهای مسلح از برگزاری اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش عمان به مدت یک هفته از ۲۵ مهر در تهران خبر داد.

امیر سرتیپ دوم  جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: در راستای تقویت و آماده سازی تیم شنای نیروهای مسلح کشورمان و برنامه های کمیسیون دوستی ایران و عمان و مراودات ورزشی بین نیروهای مسلح دو کشور، اردوی مشترک تیم نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش عمان از روز سه شنبه 25 مهر به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در تهران برگزار می شود.
رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اشاره به اینکه این اردوی مشترک به مدت یک هفته در چند مجموعه استخر تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: در پایان این اردوی مشترک، یک دوره مسابقه شنا در 7 ماده  با حضور تیم های تیم منتخب نیروهای مسلح ایران، ارتش عمان، سپاه، بسیج، ناجا، کارکنان پایور نیروهای مسلح، نیروهای وظیفه، وزارت دفاع و ارتش برگزار می‌شود.
امیر سرتیپ دوم فولادی درباره برنامه های هیئت شنای نیروهای مسلح برای تقویت رشته شنا در بین نیروهای مسلح هم گفت: تا پایان سال برگزاری چندین دوره کلاس مربیگری در شته شنا و کلاس نجات غریق برای نیروهای مسلح برنامه ریزی شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
نظرات

معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران: سازمان عقیدتی سیاسی نقش موثری در ارتقای معنویت، بصیرت و ولایتمداری کارکنان ارتش داشته است

 
به گزارش روابط عمومی ارتش ،امیر سرتیپ قادر رحیم زاده معاون معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:من سالروز تأسیس نهاد عقیدتی سیاسی را تبریک عرض می کنم و الحمدلله سازمان عقیدتی سیاسی توانسته است در سال های پس از تشکیل در کنار کارکنان خداجوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار موثری در ارتقای معنویت، بصیرت و ولایتمداری کارکنان ارتش داشته است.
 امیر قادر زاده همچنین بیان داشت:ما اگر امروز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی می بینیم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از عوامل موثر، برخورداری از اعتقادات دینی و ارزش های متعالی اسلامی است که این سازمان توانسته به حول و قوه الهی در این بُعد فعالیت بسیاری خوبی از خود نشان بدهد.      
تعداد بازدید از این مطلب: 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 24 مهر 1396
نظرات

حضور در مرقد امام(ره) و بهشت زهرا صورت گرفت ؛تجدیدمیثاق مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های امام(ره)

در سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، جمعی از مسئولین و کارکنان این سازمان با حضور در بهشت زهرا(س) و مرقد امام خمینی(ره) با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

 

به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مراسم نثار گل به مرقد مطهر امام(ره) و تجدید میثاق مسئولان، روحانیون و کارکنان این سازمان با آرمان های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد.

همچنین پیش از این مراسم که با حضور حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار ش

تعداد بازدید از این مطلب: 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1396
نظرات

امیر سرتیپ نوذر نعمتی اقتدار را رزمایشی راهبردی و در منطقه ای استراتژیک و در زمانی مهم خواند و گفت:تحرک یکانها و رسته ها به اندازه ای رسیده که از دورترین  نقاط کشور با همه تجهیزات و ادوات خود کمتر از 24 ساعت در منطقه حاضر و عملیاتی شده اند .
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد :این رزمایش با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه برگزار می شود و ارتش به هیچ وجه وارد قسمت سیاسی آن نخواهد شد  اما تمام توان خود را برای حفظ منافع ملی ، حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و پایداری امنیت به کار می گیرد.
وی گفت : این رزمایش در غرب و شمال غرب کشور در حال برگزاری است و یکپارچگی ، هماهنگی و همکاری کامل میان نیروهای ارتش و سپاه وجود دارد.
امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد : رزمایش اقتدار و بعد زمانی و جغرافیایی آن پیام صریح برای دشمنان ایران اسلامی دارد.
وی گفت:هدف ما امنیت مناطق مرزی است و برای این امنیت تا پای جان ایستاده ایم .
امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول سال توان رزمی نیروهای خود را در همه رسته ها آزمایش می کند ، گفت:در این رزمایش نیز تمامی رسته ها و یکانهای نیروی زمینی از جمله مخابرات ، پهپاد توپخانه، هوانیروز ، راکت انداز ، زرهی ، واکنش سریع و نیروهای ویژه اقتدار ، تحرک و چابکی خود را آزمایش کردند .
امیر سرتیپ نعمتی با تاکید بر اینکه رزمایش صحنه جنگ واقعی است که خود می آفرینیم و نیروهای خود را در شرایط سخت با توجه به تهدیدات دشمن محک می زنیم ، گفت: پس از رزمایش در جلسات متعدد فرماندهان نقاط ضعف و قوت را بیان می کنند و مهمتر از همه نخبگان و فرماندهان آینده ارتش شناسایی می شوند.
وی گفت: رزمایش در اقلیم جغرافیایی مختلف و با توجه به نوع تهدیدات صورت می گیرد و به صراحت می گویم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز آماده مقابله با هر تهدیدی است .

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1396
نظرات

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش وظیفه دارد تدابیر فرماندهی معظم کل قوا درخصوص آبادانی و توسعه سواحل مکران را درکنار سایر نهادها به نتیجه برساند که در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی که به همراه امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی به سیستان وبلوچستان سفر کرده، در جریان بازدید از شهر کنارک و منطقه سوم دریایی کشور افزود: توسعه و آبادانی سواحل مکران از وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تحقق توصیه ها و تدابیر رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: در سال های اخیر با نگاه عمیق مقام معظم رهبری و توجه دولت شاهد موفقیت و برکت بیش از پیش سواحل مکران هستیم و زیرساخت های آن در بخش های مختلف در حال آماده شدن است.
وی اظهار داشت: سواحل مکران اهمیت فراوانی برای جمهوری اسلامی ایران دارد و به همین دلیل سفر نخست خودم را از این منطقه آغاز کرده ام.
فرمانده ارتش افزود: پیشرفت های سواحل مکران در حوزه های مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و این منطقه با همت دولت بزودی متحول خواهد شدو نیروی دریایی ارتش آمادگی دفاعی و راهبردی خوبی دارد و می تواند در این منطقه مفید و موثر باشد.
ایشان با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی وظیفه دارد تا تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را برای آبادانی و توسعه سواحل مَکُّران به نتیجه برساند، خاطرنشان کرد: موفقیت و پیشرفت سواحل مکران مدیون توجه عمیق رهبری است.
فرمانده کل ارتش اظهار داشت: تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا بر آمادگی دفاعی و راهبردی نیروی دریایی ارتش نیز به ما حکم می‌کند که اولین ماموریت ها را در این نیرو به انجام برسانیم.
امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه با حضور در منطقه سوم دریایی ارتش در کنارک از یگانهای شناور سطحی و زیرسطحی، یگان‌های موشکی، پدافند هوایی، پایگاه سوم هوادریا، پهپاد و میدان تیر و همچنین طرح های عمرانی در دست اجرای این منطقه از جمله بیمارستان 64 تختخوابی دیدن کرد.

تعداد بازدید از این مطلب: 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 12 مهر 1396
نظرات

امیر محمدحسین دادرس معاون هماهنگ کننده ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک ارتش ایران و عراق اظهار داشت: رزمایش تمرین جنگ با تمام توانمندی‌ها برای هم جهت شدن در میدان جنگ برای نابودی نقطه مورد نظر است.

وی تصریح کرد: در این منطقه احساس می‌شد که این آمادگی باید بیشتر ظاهر شود چون دشمنان و تهدیداتی در منطقه وجود دارد؛ چه تکفیری ها که آلت دست دنیای استکباری امروز هستند و چه نا امنی های دیگر که پیرامون ما در این منطقه است و اگر تهدیدی متوجه ما شود یک روز هم دوام نخواهد آورد.

دادرس افزود: نیروهای نظامی و انتظامی همواره باید آماده باشند و تمام توان خود را برای ملتی که شایسته بهترین‌ها هستند به کار گیرند و پا به رکاب آماده دفاع از کیان اسلامی باشند

وی تاکید کرد: رزمایش در هر منطقه‌ای که احساس نیاز شود با تمام توان اجرا شده و در آن منطقه بیشترین امکانات و سخت‌ترین تمرینات برای آمادگی کامل نیروها در مقابله با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود

دادرس اظهار داشت: ارتش در این مرحله قدرت زرهی‌ها، توپخانه ها، موشکی‌ها، پهپادها، بالگردها و نیروهای متحرک و هجومی خود را می‌سنجد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396
نظرات

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، مهمان خبرگزاری خبرآن لاین بود تا ابعادی از 8 سال جنگ تحمیلی را روایت کند. جنگی که به قول او راویان مردمیاش تنها به روایت آن از منظر خود و دوران حضورشان در جنگ پرداختهاند. روایتهایی صادقانه اما ناکافی. بخشهای زیادی از این جنگ تا کنون عنوان نشده. چرا که امکان ثبت لحظات ماموریت خلبانی همچون شهید بابایی که ساعتها در کابین هواپیمای اف 14 مینشست و فقط برای سوختگیری به زمین میآمده و پیاده نشده به عملیات بعدی میرفته؛ اصلا وجود نداشت. تصویری از حضور یک افسر تانک یا توپچی در محفظه تنگ و تاریک تانک با  آن شرایط گرم و داغ خوزستان طی ساعتها عملیات حتی ثبت نشده است. چرا که به گفته او «امکان ثبت و ضبط عملکرد سازمان ارتش در دوران دفاع مقدس وجود نداشت. ارتش به گونهای بار آمده بود که فیلمبرداری از یک عملیات یا حضور تصویربردار در اتاق جنگ در کنار یک فرمانده لشگر یا فرمانده تیپ را درست نمیدانست و نگران این بود که شاید اسراری فاش شود.
هنوز هم ارتش جمهوری اسلامی ایران، چنین مشیای دارد. کما اینکه کمتر تصویری از نیروهای ارتش که تا کنون دو محموله کمکهای ایران را به میانمار رساندهاند، دیده شده است. کمکهایی که با هواپیمای آمریکایی 747 فرستاده شد؛ هواپیمایی که با وجود تحریمهای تجهیزاتی 40 ساله، هنوز از سوی خلبانان نیروی هوایی ارتش به پرواز درمی‌آیند.
تحفظ دارد که خدمات و رشادتهای در سکوت ارتش را با هیچ نهاد دیگری مقایسه کند. وقتی که بحث محافظت از مرزهای کشور مطرح میشود و میگوید که حفاظت از خلیج فارس بر عهده سپاه است و مابقی بر عهده ارتش؛ هنگامی که از او میپرسیم «عدم انتشار اخباری دال بر کنترل مرزها و بازداشت متجاوزین در محدوده تحت کنترل ارتش به معنی این است که اصلا کسی جرات نمی کند وارد محدوده تحت حفاظت ارتش بشود که بخواهید آنها را دستگیر کرده و روی آن مانور تبلیغاتی بدهید؟»، میگوید: ممکن است پاسخ به این سوال منجر به تضعیف دیگران شود و چون چنین قصدی ندارم، از پاسخ معذورم.
در تمام طول مصاحبه او از همراهی ارتش و سپاه در طول جنگ یادکرد و حتی پس از آنکه گفت «اگر اقدامات ارتش در روزهای اول جنگ نبود، شرایط به گونه دیگری پیش میرفت»؛ سخنانش را اینگونه تکمیل کرد که «البته این به معنی نفی جانفشانیها و رشادتهای مردم و سپاه نیست».
او که در آغاز جنگ یک محصل دبیرستانی بود، یکسال خدمت سربازیاش را در سال 61 در مجموعه ژاندارمری -که هنوز با کمیته ادغام نشده بود تا نیروی انتظامی را تشکيل دهند- گذراند و پس از آن به مجموعه ارتش آمده و از سال 62 به استخدام ارتش درآمد. وی از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری به عنوان سخنگوی ارتش انتخاب شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396
نظرات

 جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش در زمانی که دشمن فکر می‌کرد ایران اسلامی را غافلگیر کرده است، با گذشت کمتر از 12 ساعت از حمله رسمی، عملیات بزرگ 140فروندی را انجام داد و تمامی پایگاه‌های نظامی دشمن و مناطق استراتژیک وی را مورد حمله قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش گرامیداشت عملیات‌ کمان 99 (140 فروندی) که در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، با اشاره به اهمیت نیروی هوایی در میان دیگر نیروهای مسلح، اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش اولین نیروی وفادار به امام (ره) و انقلاب بود که حماسه 19 بهمن را آفرید و در تسریع پیروزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشت.
وی افزود: نیروی هوایی ارتش با اجرای این عملیات در وهله نخست پاسخ آن یاوه‌گویانی که شعار انحلال ارتش را می‌دادند، داد و در مرحله بعد خوابی را که دشمن استکباری برای ایران اسلامی دیده بود را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام جلیلی صفت خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش با اجرای این عملیات گسترده تمام معادلات نظامی و سیاسی دشمن بعثی و ایادی استکبار را بر هم ریخت.
وی اظهار داشت: نیروی هوایی از اولین روز جنگ تحمیلی تا آخرین روز همواره به عنوان یک نیروی قدرتمند پشتیبان و مدافع نیروهای دیگر حضور داشته و در برابر دشمن که در روز نخست جنگ 400 جنگنده در اختیار داشته و در روز آخر با حمایت همه جانبه استکبار جهانی 700 جنگنده مدرن را در اختیار داشته، همواره ایستاده و هیچگاه عقب نکشیده است.
در پایان این مراسم از پیشکسوتان و شرکت کنندگان در عملیات کمان 99 تجلیل به عمل آمد.

 
تعداد بازدید از این مطلب: 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396
نظرات

هواپیماهای شکاری-بمب افکن نیروی هوایی ارتش با اجرای عملیات های هوایی متعدد، حضور پرقدرت خود را در آسمان مرزهای غربی و شمال غربی کشور به نمایش گذاشتند.

 
هواپیماهای شکاری-بمب افکن نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات های هوایی متعدد، حضور پرقدرت خود را در آسمان مرزهای غربی و شمال غربی کشور به نمایش گذاشتند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، هواپیماهای نیروی هوایی ارتش با پشتیبانی از یکان های عمل کننده و واکنش سریع نیروی زمینی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرای عملیات شناسایی و مانورهای پروازی پرداختند.
گفتنی است، رزمایش بزرگ حیدر کرار ارتش همزمان با رزمایش محرم سپاه پاسداران، با حضور تیپ های نیرومخصوص واکنش سریع نیروی زمینی، هوانیروز و نیروی هوایی ارتش با هدف ارزیابی توان عملیاتی و هماهنگی نیروهای عمل کننده برگزار شده است.   
تعداد بازدید از این مطلب: 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 5 مهر 1396
نظرات

به گزارش روبط عمومی ارتش ج.ا.ا، در این اطلاعیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده.

رجعت سرخ شهید والامقام سروان پاسدار محسن حججی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مقارنت این ایام با هفته دفاع مقدس، یادآور تداوم خط سرخ شهادت و درخشندگی و بالندگی نهضت پایداری و مقاومت اسلامی است؛ همان نهضتی که به برکت و حرمت آن، رزمندگان غیور و سرافراز ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس ایثارگرانه و عاشقانه در برابر دشمنان شرق و غرب عالم ایستادند و با نثار جانشان از حریم ولایت و از این آب و خاک مقدس دفاع کردند و امروز فرزندان پاک و غیرتمند این سرزمین با تاسی از روحیه جهادی و ولایی رزمندگان سالهای حماسه و ایثار برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شور حسینی (ع) دیگری به پا کرده اند و این بیانگر این است که تا شهید حججی ها هستند نهضت حسینی (ع) با جوش و خروش ادامه دارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار محسن حججی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده محترم این شهید والامقام و مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی؛ تاکید می نماید: یاران و همرزمان ولایتمدار شهید حججی در ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با مردم شریف تهران در مراسم تشییع آن شهید سرافراز شرکت خواهند کرد.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: امید است به برکت خون این شهید بزرگوار، شهدای مدافع حرم و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بتوانیم رهرو شایسته ای برای مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود