آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 99
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 120
بازدید سال : 5705
بازدید کلی : 91059

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

 امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دادرس در این مراسم که با حضور مسئولین و روسای اداره بهداشت و درمان نیروهای آجا، فرماندهان، مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان ارتش در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر داشتن قدرت و اهمیت بصیرت افزود: اگر قدرتمند باشیم صاحب استقلال خواهیم بود و در غیر این صورت تحت نفوذ و سلطه استکبار جهانی قرار خواهیم گرفت.
 وی در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل بسیار ارزشمند در ارزیابی قدرت ها؛ اتحاد، همبستگی، یکدلی و وفاق ملی می باشد که از همه عناصر مهمتر، با ارزش تر و دارای مرتبه بالاتری است و حضور مردم در صحنه ها و انتخابات این انسجام ملی را نشان داده و نمایانگر اتحاد، همبستگی و قدرت عظیم مردم است که همواره از توصیه های مقام معظم رهبری بوده و موجب ارتقاء قدرت ملی شده است.
در این مراسم همچنین امیر سرتیپ دادرس با اشاره به زحمات بی دریغ و از جان گذشتگی های کادر بهداشت و درمان ارتش در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی پزشکان و کادر درمانی، دوشادوش سایر نیروها در خط مقدم حضور داشته و به درمان رزمندگان اسلام می پرداختند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کردند و وظیفه ما  ادامه دادن راه این شهدا و الگو گرفتن از آنان است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیر سرتیپ دوم پزشک محمد حسین لشگری، امیر دریادار دوم پزشک شاهرخ ایروانی بعنوان فرمانده بهداشت، امداد و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آجا و امیر سرتیپ دوم پزشک نظامی اصل بعنوان جانشین فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.

تعداد بازدید از این مطلب: 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

میر سرتیپ دوم دکتر جلیل رجبی، فرمانده بهداشت، درمان و امداد ارتش از تقویت پشتیبانی های دارویی و نیروی انسانی تخصصی در بیمارستان های منطقه ای و صحرایی ارتش در مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر رجبی با اشاره به عملکرد خوب بیمارستان 501 ارتش در اعزام دو تیم تخصصی و فوق تخصصی شامل جراحی عروق، عمومی، ارتوپدی، داخلی، عفونی، پرستاری و پیراپزشکی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از همان ساعات اولیه وقوع حادثه افزود: فرماندهی بهداشت، درمان و امداد ارتش امروز نیز با افزایش پشتیبانی های دارویی و نیروی انسانی متخصص و مدیریت سامانه های درمانی در مناطق مورد نیاز در جهت کمک موثرتر به مصدومان و آسیب دیدگان اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از انتقال سامانه متحرک جراحی و بیمارستان مجهز 50 تختخوابی ارتش از داخل پادگان ابوذر به سطح شهر سر پل ذهاب خبر داد و افزود: این اقدام نیز به منظور دسترسی آسان تر آسیب دیدگان و نیازمندان به کمک های درمانی و دارویی انجام شده است.

دکتر رجبی همچنین در خصوص مصدومین منتقل شده به تهران نیز گفت، با تعداد مجروخانی که شب گذشته از طریق نیروی هوایی ارتش به تهران منتقل شدند، تا کنون 36 نفر در بیمارستان بعثت نهاجا پذیرش شده و تحت درمان می باشند.

تعداد بازدید از این مطلب: 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای  به رسمت شناختن  بیت المقدس، قبله نخست مسلمانان جهان را از سوی سردمداران  کاخ سفید محکوم  و این اقدام نابخردانه را فتنه ای بزرگ علیه امت اسلامی  دانست .
متن بیانیه ارتش به این شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ومکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
اقدام ابلهانه و جدید سردمداران کاخ سفید در به رسمیت شناختن  قدس شریف  به عنوان پایتخت رژیم جعلی  صهیونیستی  فتنه ای جدید برای تضییع حقوق مردم مسلمان فلسطین  و در پی جبران شکست مفتضحانه سیاست های استکبار جهانی  در منطقه  به خصوص ایادی آنان از جمله گروهک تروریستی داعش در منطقه و کشورهای  مسلمان عراق و سوریه بوده و به دنبال توطئه افکنی و ماجراجویی جدی علیه سایر ملل  منطقه هستند.
بدون شک این عمل تحريك آميز و نابخردانه دولت آمريكا  نقض آشکار قطعنامه های سازمان های بین المللی بوده و نه تنها به صلح و ثبات منطقه كمك نخواهد كرد بلكه موجب افزايش تنش یییشتر خواهد شد كه مسئوليت آن برعهده دولت آمريكا و رژيم سفاک صهيونيستى است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ضمن محکومیت  این توطئه شوم  استکبار و تصمیم غیر عقلانی رئیس جمهور آمریکا در این برهه از زمان  آن را ناشی از مواضع سازش کارانه برخی از کشور های مرتجع عربی منطقه  دانسته  و ضمن تاكيد براینکه قدس شریف پاره تن مسلمانان جهان است اعلام می کند،افكار عمومى جهان بى آبرويى حاميان تروريست هاى شكست خورده در عراق و سوريه به خصوص آمريكا و رژيم صهيونيستى را با اينگونه اقدامات فراموش نخواهد كرد و در نهايت پيروزي از آن مردم مقاوم و مظلوم فلسطين و نيروهاي مقاومت خواهد بود.

تعداد بازدید از این مطلب: 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: این سازمان در حوزه‌های اسنادی کار جدیدی شروع کرده‌ و تولید ادبیات تحلیلی دفاع مقدس را در دستور کار قرار داده است.
امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس یک گنجینه است و اگر 50 سال دیگر نیز بهره‌برداری کنیم این گنجینه تمام‌شدنی نیست؛ ما در ارتش حوزه‌های بی‌بدیلی مثل نیروهای هوایی، دریایی، پدافند، هوانیروز و نیروی زمینی را داشتیم که در دوران دفاع مقدس حماسه های ماندگاری خلق کردند و بدون شک اقدامات در زمینه ثبت و معرفی حماسه های دفاع مقدس ارتش تا کنون متناسب با عملکرد ارتش در حوزه دفاع مقدس نبوده است.
وی گفت: ظرفیت خروجی ما باید جامعه را اقناع کند و  لذا باید ژانرهای مختلف و متعددی که در حوزه دفاع مقدس می‌توان استخراج کرد را شناسایی کنیم. به طور مثال 2 میلیون و 650 هزار سرباز ارتش در دفاع مقدس داشته‌ایم که لازم است درباره اینها کتب متعددی بنویسیم.
امیر گلفام با اشاره به اینکه باید حق مطلب را در مورد این عزیزان ادا کنیم تصریح کرد: در حوزه‌های اسنادی کار جدیدی شروع شده و سال گذشته با یک خرد جمعی، تولید ادبیات تحلیلی دفاع مقدس را در دستور کار قرار دادیم و فصلنامه "الماس ایران" را رونمایی و تلاش کردیم زوایای ناگفته دفاع مقدس را از کسانی که در آن دوران حضور داشته‌اند استخراج کنیم.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش افزود: تلاش می‌کنیم وقایعی که در دوران دفاع مقدس رخ داده و درباره آنها اسناد کافی نداریم اما فرماندهان آن هنوز حاضر هستند را بازنویسی کنیم و امیدواریم در حوزه تولید محتوا خوب کار کنیم. حوزه تاریخ شفاهی نیز در یک سال اخیر فعال شده و به گونه ای کار کردیم تا قابل استفاده برای فیلمسازان و تهیه کنندگان صدا و سیما نیز باشد.
وی با بیان اینکه در حال ایجاد بخش ویژه پیشکسوتان ارتش در مجموعه سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارتش هستیم گفت: قرار است از این طریق و با یک سازماندهی مناسب، عزیزان پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت را شناسنامه‌دار کنیم تا ضمن معرفی آنان به رسانه ها از این عزیزان تکریم و تجلیل نماییم.

تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

هیات مرکزی گزینش ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش از امروز شانزدهم تا 29 دیماه جاری می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مربوطه در پایگاه اطلاع رسانی آجا به آدرس www.Aja.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای کلیه داوطلبانی که با موفقیت کارت ثبت نام در آزمون دانشگاه های افسری ارتش را به صورت اینترنتی از طریق سامانه ثبت نام خریداری نموده اند،کارت ورود به جلسه آزمون صادر گردیده است.
همچنین داوطلبان با استفاده از کد ملی و کد رهگیری می توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند و در صورت فراموشی کد رهگیری خرید با استفاده از منوی سمت راست سامانه و با گزینه فراموشی کد رهگیری اقدام به دریافت کد خود نمایند.
بنابراین گزارش، آن دسته از داوطلبانی که در زمان ثبت نام موفق به تکمیل فرم ثبت نام نشده و کد پرونده ثبت نام دریافت ننموده اند نیز می توانند با کد ملی و کد رهگیری خرید، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.
همچنین هیات مرکزی گزینش ارتش اعلام کرد: مدارک سهمیه و فرم اطلاعات تکمیلی ثبت نام (ویژه داوطلبان ثبت نام ناقص) و یک قطعه عکس 3 در 4 داوطلب که در سال جاری گرفته شده است، باید در روز آزمون یعنی روز جمعه، 29 دیماه 1396 به نماینده گزینش در محل برگزاری آزمون تحویل گردد.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

فرمانده کل ارتش با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در جمع فرماندهان،معاونین و مسولین این قرارگاه گفت: همدلی و هم افزایی بین ارتش و سپاه یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش در این مراسم با اشاره به دو موضوع انقلاب اسلامی و تهدیدات دشمنان گفت: دو موضوع بسیار مهم برای ما وجود دارد، اول انقلاب اسلامی،استقلال و تمامیت ارضی کشور و دوم تهدید های دشمنان که وظیفه ما دفاع از موضوع اول در برابر مسئله دوم است و همه حرکت ها و اقدام های ما باید با توجه به این دو موضوع انجام شود.
وی در ادامه افزود: تمرین های نظامی که اخیرا بین نیروی هوا و فضای سپاه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در مناطقی از کشور برگزار شد، از موفق ترین اقدام هایی بود که طی سالهای گذشته به انجام رسید و این برای نخستین بار بود که یک کار ترکیبی کامل بین سپاه و ارتش در حوزه پدافند هوایی انجام شد و این همدلی و هم افزایی یک راه نورانی است که برکات زیادی به همراه دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1396
نظرات

امیر دریادار دوم احمدرضا شهیدی در مراسم جشنواره  جوان سرباز به‌مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نیروی دریایی ارتش در رشت  بیان داشت: اساسی‌ترین ویژگی جوانان، شور و نشاط و پایبندی به نظام و اسلام و عزم شما برای دفاع از میهن اسلامی است.
وی تصریح کرد: جشنواره جوان سرباز که بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح هر ساله برگزار می‌شود، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه شما جوانان ایران اسلامی که در کسوت مقدس سربازی انجام وظیفه می‌کنید تقدیر شود.
فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه روحیه شما جوانان ستودنی است ابراز داشت: مهم‌ترین سرمایه یک کشور نیروی جوان آن کشور است و برخورداری نیروهای رزمنده از چنین پشتوانه‌ای آثار و برکات زیادی در دفاع مقدس، جبهه و مدیریت جنگ داشته است.
دریاداردوم شهیدی سربازی را فرصتی برای کسب معرفت دینی و ادای دین به وطن توصیف کرد و  داشت: ایجاد زمینه مناسب برای طی دورانی خوش و خوشبین کردن جوانان به نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های انقلاب اسلامی بوده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1396
نظرات

جانشین قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۸ پیاده کردستان در اختتامیه مسابقه دو جاده (استقامت) یادواره شهدای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران استان کردستان، گفت: یاد حماسه‌های رزمندگان ارتش در نیروی زمینی و دریایی در کنار پاسداران مدافع خرمشهر اشاره همیشه زنده است.
وی با عنوان عملیات‌های شهید صفری و اشکان نیروی دریایی ارتش در دوران حصر آبادان؛ به ذکر جزئیات عملیات غرورآفرین مروارید در ۷ آذر ۵۹ پرداخت که در نتیجه آن نیروی دریایی رژیم بعث در همان اوایل جنگ تحمیلی و تا پایان دوران مقدس بکلی متلاشی شد.
وی یادآوی کرد: همچنین در این عملیات سکوهای نفتی البکر و الامیه منهدم شدند که ضربه‌ای جدی و غافلگیر کننده بر منابع استراتژیک اقتصادی رژیم بعث بود.
جانشین قرارگاه منطقه ای لشکر ۲۸ پیاده کردستان با برشمردن دستاوردهای دوران نیروی دریایی راهبردی به فرماندهی دریادار سیاری،  بیان داشت: امروز با مجاهدت کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش هم دوش با نیروی دریایی قهرمان سپاه پاسداران، امنیت حوزه دفاعی و ترانزیت اقتصادی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های بین‌المللی در بالاترین سطح برقرار است.
وی برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی ورزشی با تلفیقی از ذکر یاد و تکریم منادیان حماسه و جهاد بعنوان یکی از مولفه‌های فرهنگ متعالی «ایثار و شهادت» بی‌گمان مورد اقبال افشار جامعه بویژه نسل جوان قرار گرفته و به جامعه ظرفیت روحی می‌بخشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 3 دی 1396
نظرات

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم تحلیف سومین دوره رزم مقدماتی دانش پژوهان ارتش جمهوری اسلامی که صبح امروز در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه برگزار شد، ضمن تبریک پایان دوره رزم مقدماتی به درجه داران جوان آجا، اظهار داشت شما عزیزان امروز رسما به صف مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی پیوستید که جای افتخار دارد.
وی افزود: امروز شما جوانان جا پای مردان بزرگ و با اراده ای گذاشته اید که هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت پشت سر گذاشتند و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.
امیر سیاری با اشاره به وظایف و ماموریت های ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: طبق ماموریت هایی که برای ارتش کشور در نظر گرفته شده است، دفاع از تمامیت ارضی و حفظ و صیانت از استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده تک تک ما است.
وی با تاکید بر افزایش و ارتقای روز افزون قدرت ارتش جمهوری اسلامی در اجرای موفقیت آمیز ماموریت ها گفت: جهت حفظ کشورمان از هر تهدیدی باید همواره در مرزهای هوایی زمینی و دریایی، با قدرت و اقتدار حضور داشته باشیم تا کسی جرات تعدی به مرزهایمان را به خود ندهد و هر تهدیدی در نطفه خفه شود.
معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از بهمن ۵۷ تاکنون با توطئه های مختلف بدنبال تضعیف و لطمه زدن به ایران اسلامی بودند، که با حضور جوانان برومند و مومنی چون شما نتوانستند هیچگونه خدشه ای را به نظام و کشورمان وارد کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود