آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 104
باردید دیروز : 16
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 125
بازدید سال : 5710
بازدید کلی : 91064

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1395
نظرات

به هنگام دفن، انگشتر عقیق زرد رنگی که سردار قاسم سلیمانی از کربلا آورده بود و شب قبل از دفن به خانم عفت مرعشی، همسر مرحوم آیت الله داده بود بر پیشانی آن مرحوم قرار داده شد.

به گزارش برنا به نقل از انتخاب، عماد و علی فرزندان محسن و داماد یاسر وعلی فرزند فاطمه وفرجی، شمس الله عبدوست و کماسایی قبر را پر از خاک کنند و جالب اینکه دو شب قبل از تدفین، سردار سلیمانی با حالتی محزون و ناراحت در منزل مرحوم آیت الله رفت وآمد داشت

تعداد بازدید از این مطلب: 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1395
نظرات

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اشتباه عادل فردوسی‌پور در اعلام این که کمال کامیابی‌نیا با دریافت این کارت بازی بعدی تیم در اهواز را از دست داد باعث شد تا همه رسانه‌ها از محرومیت کامیابی‌نیا خبر بدهند اما طبق قانون جدید، هافبک پرسپولیس می‌تواند مقابل فولاد به میدان برود.

 

کامیابی‌نیا با دریافت این کارت زرد، 5 کارته شد. طبق قانون جدید هر بازیکن بعد از سه کارته شدن مجدد باید سه کارت دریافت کند تا محروم شود و قانون قبلی مبنی بر محرومیت با دوکارت زرد بعد از یک بار سه‌کارته شدن دیگر اعمال نمی‌شود.

 

با این حساب کامیابی‌نیا دو کارت زرد دارد و می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1395
نظرات

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سرلشگر پاسدار محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: مایک پومپئو و جیمز ماتیس ژنرال‌های معروف آمریکا به ترتیب قرار است ریاست سی‌آی‌ای و وزارت دفاع آمریکا را به عهده بگیرند، دو تن از مهم‌ترین و حساس‌ترین چهره‌های کابینه ترامپ‌اند که هرچند اظهارات آن‌ها صورتی خشن و اقرارآمیز نسبت به واقعیت‌های موجود دارد اما به نظر می رسد نسبت به بسیاری از سیاستمداران آمریکایی از عقلانیت سیاسی بهتری برخوردارند و ضمن توجه به واقعیات از توهم و رویاپردازی اجتناب خواهند کرد.

 

به عقیده من دوره حساسی بین ما و این ژنرال‌ها در راه است. ما از ورود ژنرال‌ها به کابینه آقای ترامپ نگران نیستیم. آن‌ها از بسیاری از سیاسیون آمریکا عاقل‌ترند. ما به خوبی سابقه و میزان فهم و دانش آن‌ها را می‌دانیم و آن‌ها هم از توانایی‌های ما کاملا آگاهند. بنابراین در روبرو شدن و ارزیابی اقدامات آن‌ها نباید شتاب کرد. آن‌ها به خوبی می‌فهمند که ایران شیر صبور و ببر مراقبی است که نباید به او نزدیک شوند.

تعداد بازدید از این مطلب: 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1395
نظرات

ه گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر خارجه کشورمان در حاشیه مراسم ختم پدر حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت خارجه در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره جواد ترک‌آبادی گزینه مطرح برای تصدی سفارت ایران در دمشق و معرفی به رئیس جمهور و تعیین و نهایی شدن سفیر جدید ایران در عمان با بیان اینکه این موضوع در حال طی کردن مراحل قانونی است، عنوان کرد: هیچ کدام نهایی نشده‌اند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره اظهارات تیلرسون گزینه تصدی وزارت خارجه آمریکا درباره بازنگری در برجام با بیان اینکه شما می‌دانید این توافق بین ایران و آمریکا نیست که آمریکا بخواهد درباره بازبینی، دوباره بحث کردن و دوباره مذاکره کردن تصمیم بگیرد، اضافه کرد: این توافقی است بین ایران و شش کشور و مجموعه اتحادیه اروپا که در سازمان ملل نیز مورد تایید قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر خارجه اضافه کرد: لذا این بحث که توسط برخی از مقامات آمریکا مطرح می‌شود، هیچ زمینه‌ای ندارد و از هیچ حمایت و مشروعیت بین‌المللی برخوردار نیست و من مطمئن هستم این مقامات چاره‌ای ندارند که وقتی به قدرت می‌رسند با واقعیات کنار بیایند و همه تلاش خود را بر اجرای هر چه بهتر، صحیح‌تر و سریع‌تر برجام متمرکز کنند.

مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر خارجه همچنین در خصوص یک سالگی اجرای برجام نیز خاطرنشان کرد: برجام همچنان یکی از باشکوه‌ترین و افتخارآمیزترین توافقاتی است که بین یک کشور در حال توسعه و تقریبا همه قدرت‌های جهانی انجام شده است. این توافق تمام اصلی‌ترین خواسته‌های جمهوری اسلامی ایران که حق هسته‌ای بود و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این مدت برای حفظ و تامین همه آنها صورت گرفته است را تأمین کرد.

وی افزود: ما توانستیم تحریم‌ها را رفع کنیم و تقریبا می‌توانم بگویم در همه حوزه‌هایی که تحریم به شدت علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شد، تحریم‌ها رفع شده است.

سرمدی با بیان اینکه در حوزه بانکی همچنان برخی مشکلات وجود دارد که آن هم شاهد گشایش‌هایی هستیم، عنوان کرد: امیدواریم به تدریج این میزان بدعهدی که از سوی آمریکایی‌ها دیده می‌شود رفع شود و به تدریج آمریکایی‌ها به این باور برسند که این روند فایده‌ای ندارد و تعهدات خود را به طور کامل عمل کنند.

تعداد بازدید از این مطلب: 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 24 دی 1395
نظرات

از زمان ورود روسیه به سوریه این نگرانی وجود داشته که با توجه به قدرت روسیه، ایران در سایه قرار بگیرد اما ایران در حوزه میدانی برتری هایی دارد که روس ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

  به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تحلیل سیاست خارجی ترکیه در تحولات اخیر سوریه با رویکرد «تئوری نقش» با حضور دکتر حاجی مینه استاد دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر اسدالله اطهری مدیر گروه ترکیه شناسی پژوهشگاه مطالعات استراتژیک خاورمیانه و جمعی از پژوهشگران مهمان این مرکز در محل این پژوهشگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر «حاجی مینه» عضو کمیته مرکزی گروه ترکیه شناسی مرکز مطالعات استراتژیک خاورمیانه در ابتدا به بررسی اهمیت نقاط عطف سیاست خارجی ترکیه پرداخت و گفت: شناخت نقاط عطف سیاست خارجی ترکیه برای تحلیل بهتر و درک مسیر ناهمواری که طی کرده، شایان توجه است. اولین نقطه عطف در سال ۲۰۰۲ با  به قدرت رسیدن حزب اسلامگرای عدالت و توسعه بود که این حزب متفاوت از حزب اسلامگرای اربکان بود که در سال ۱۹۹۶ به قدرت رسید. دومین نقطه عطف در سال ۲۰۱۱ با تحولات عربی به وقوع پیوست و همچنین سومین نقطه عطف نتایج انتخابات پارلمانی هفتم ژوئن ۲۰۱۵ بود که تحولات داخلی بسیاری در پی داشت و آخرین نقطه عطف هم کودتای نافرجام و آزادسازی حلب است.

وی در ادامه با استفاده از تئوری نقش در تحلیل رفتار ترکیه افزود: اگر بخواهیم رفتار سیاست خارجی ترکیه را با توجه به «تئوری نقش» (role theory) تحلیل کنیم، ابتدا  باید تعریف کنیم که نقش چیست؟ نقش در واقع موقعیت های اجتماعی است که براساس انتظار و برداشت بازیگر از خودش و همچنین دیگران از بازیگر برای رسیدن به اهداف، شکل می گیرد. با پیدایش بازیگران مختلف در دهه هفتاد میلادی نظریه نقش شکل گرفت. در این تئوری دو رویکرد وجود دارد. رویکرد آمریکایی که «ثبات نقش» را دلیل اصلی رفتار بازیگران می داند و رویکرد اروپایی که هنجاری است و تاکید بر «نقش زبان» دارد
تعداد بازدید از این مطلب: 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم از خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی آجا از خانواده های شهدای ارتشی مدافع حرم تقدیر شد.

 

 طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی آجا از خانواده های شهدای ارتشی مدافع حرم تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که در تالار سرور ناز ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی سخنانی، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می جنگیدیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که بصیرت و دور اندیشی از ویژگی های بارز شهدای مدافع حرم است، افزود:  دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خاطرنشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه های بین المللی وجود دارد به برکت خون همین شهداست.
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم که فرمودند "به شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) بطور ویژه افتخار
می کنیم" اشاره و تصریح کرد: تک تک این عزیزان گوهران گرانبهایی بودند که در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند، فلذا هم این شهدای والامقام و هم خانواده های بزرگوارشان حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.
وی درپایان، تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد

 

 

در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای سطح معیشت و مسکن کارکنان آجا، امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان به همراه مدیر عامل بنباد تعاون ارتش و تنی چند از مسئولان از پروژه های در حال ساخت چیتگر ارتش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای سطح معیشت و مسکن کارکنان آجا، امیر سرتیپ دکتر احمدرضا پوردستان به همراه مدیر عامل بنباد تعاون ارتش و تنی چند از مسئولان از پروژه های در حال ساخت چیتگر ارتش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه چیتگر ، خطاب به مدیرعامل و سایر مسئولین بتاجا گفت: ان شاءلله در سایه تلاش و کار سازندگی مستمر شما و پشتیبانی های سامانه فرماندهی آجا و الطاف حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد پیشرفت روزافزون کارهای عمرانی باشیم و بدون شک این کار که برای سربازان آقا امام زمان (عج) انجام می دهید مورد عنایت و الطاف ایشان قرار خواهد گرفت .
وی در ادامه سخنانش با اعلام آمدگی جهت کمک به پیشرفت کمی و کیفی پروژه چیتگر خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که انتظار کارکنان ارتش از این پروژه بیشتر از این است لذا نقایص این پروژه باید به سرعت مرتفع شود.
جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پیگیری های مستمر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا تصریح کرد: یکی از مواردی که بنده بطور مرتب به معظم له گزارش می کنم، وضعیت پروژه ی چیتگر می باشد و خدمت آقا عرض کردم، این مجموعه ای که در حال حاضر مشغول کارند بسیار فعال و با جدیت در حال سازندگی هستند تا به موقع پروژه ها را به افراد ذینفع تحویل نمایند.

تعداد بازدید از این مطلب: 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد


فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود، گفت: امروز، ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود، گفت: امروز، ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد.
امیر سرتیپ دوم کیومرث شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید پادگان 03 شهید برخورداری شهرستان عجب شیر از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین وبی‌ نظیرترین انقلاب‌ ها در جهان نام برد و اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و آگاه به امور زمان، حضور مردمی آگاه در صحنه و حضور ارتشی قوی و مردمی از ویژگی های اصلی و وجه تمایز انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب‌ هاست.
وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می زند افزود: نیروهای مسلح ولایت مدار ایران اسلامی جان برکف و در صف اول دفاع از کشور هستند.
امیر سرتیپ دوم شریفی با بیان اینکه شهدای نیروهای مسلح در برابر استکبار و شیاطین، کشور را بیمه کرده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک ارتش نمونه، مورد عنایت فرمانده معظم کل قوا بوده و باید قدردان این محبت الهی باشیم.
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران 2میلیون و 500 هزار سرباز در مراکز آموزشی و پادگان های کشور تربیت کرده، افزود: با بررسی ارتش کشورهای جهان مشخص می ‌‍‌شود که مهم‌ ترین شاخصه ارتش جمهوری اسلامی ایران تدین آن است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا، امروز ارتش ایران یک ارتش متدین بوده که یکی از نشانه‌ های آن تقدیم 48 هزار شهید به انقلاب و نظام است.
سرتیپ دوم شریفی گفت: امروز هم جوانان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف مدافعان حرم قرار گرفته و در سایر عرصه ‌ها نیز همواره آماده دفاع از انقلاب و آرمان‌ های امام راحل و شهدا هستند.
وی همچنین بیان کرد: از دیگر شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری است و امروز ارتش جان بر کف در رکاب رهبر معظم انقلاب آماده اجرای هرنوع مأموریت است.

تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

بوشهر - جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و آماده است تا به هر طریق چه به صورت جنگ نرم و چه جنگ سخت ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح جمعه در مسجد امام حسین(ع) شهرک جوشن ایستگاه دریایی خارگ اظهار داشت: ۹ دی روزی است که ملت بزرگ ایران اسلامی با رهبر انقلاب، اسلام و قرآن تجدید میثاق کردند و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه دشمن وارد منطقه شدند در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شدند و هدفشان فقط حمله به جمهوری اسلامی ایران بود و قصد هیچ کشوری را نداشتند اما مولفه های قدرتی که در کشور وجود داشت مثل رهبری هوشمند، خردمند و دشمن شناس، ملت ولایت مداری که پشت سر رهبرشان  بودند و نیروهای مسلح آماده دشمن نتوانست مدت زیادی بماند و منطقه را ترک کردند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به انقلاب‌های مخملی تصریح کرد: دشمن از طریق انقلاب‌های  مخملی جلو آمد که ضربه کاری را به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و این انقلاب را در کشور های دیگر تجربه کرده بودند مثل کشورهای اکراین و گرجستان اما با رهبری های هوشمندانه فرمانده کل قوا و حضور مردم همیشه در صحنه بعد از انتخابات از خرداد تا دی ماه که درگیری عمدتا در تهران بود همه این فتنه ها را خنثی و دشمن را ناامید کردند.

پوردستان با تاکید بر اینکه دشمن دست از توطئه بر نمی‌دارد و آماده است تا به هر طریق چه به صورت جنگ نرم و چه جنگ سخت ضربه بزند بیان کرد: ما به عنوان بازوهای مسلح اسلام وظیفه داریم که خودمان را همیشه آماده نگه داریم و این آمادگی باعث اعتماد به نفس و به وجود آمدن قدرت بازدارندگی می‌شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: همدلی بین یگان‌های مستقر در منطقه رزمایش سبب شد که کاستی‌های گذشته برطرف شده و وارد مرحله جدیدی برای دفاع از آسمان‌های کشور شویم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در پایان هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت در جمع خبرنگاران به ارزیابی اقدامات انجام شده در رزمایش پرداخت و اظهار کرد: با توجه به گستره عملیاتی منطقه رزمایش و اقدامات انجام شده، تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش محقق شد.

وی افزود: همدلی بین یگان‌های مستقر در منطقه رزمایش سبب شد که کاستی‌های گذشته برطرف شده و وارد مرحله جدیدی برای دفاع از آسمان‌های کشور شویم.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: مردم مطمئن باشند همانگونه که در رزمایش قرارگاه پدافند هوایی ارتش مشاهده کردیم، ارتش در زمین، هوا و دریا از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

پوردستان همچنین خاطرنشان کرد: هدف ارتش دستیابی به قابلیتی است که بتوانیم به شایستگی از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور دفاع کنیم.

وی درباره ارتقاء تجهیزات و ظرفیت‌های دفاعی کشور در آینده، تصریح کرد: قطعا ارتش متناسب با تهدیدات مختلف، ظرفیت‌های دفاعی خود را ارتقا می‌دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به برگزاری رزمایش‌های مختلف از سوی ارتش اشاره و عنوان کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل ارتش، رزمایش‌های نیروهای مختلف ارتش در حال برگزاری است. در همین راستا، در هفته‌های گذشته شاهد برگزاری چهارمین رزمایش محمد رسول‌ الله(ص) از سوی نیروی زمینی در منطقه جنوب‌شرق کشور و طی روزهای اخیر نیز شاهد برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت_۷ توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در منطقه جنوب  بودیم.

وی گفت: رزمایش نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز طی ماه آینده در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار خواهد شد

تعداد بازدید از این مطلب: 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: سربازان در جمهوری اسلامی ایران از جایگاه بلند و رفیعی برخوردار هستند و به عنوان سرمایه عظیم در کشور و نیروهای مسلح به آنها نگریسته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ  کننده نیروی هوایی ارتش، در مراسم جشن سردوشی دانشجویان وظیفه فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی که با حضور فرماندهان و مسئولین این یگان در پایگاه قیام برگزار شد گفت: کلمه سرباز واژه مقدسی بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سرباز در همه فرهنگ ها و همه کشورها واژه ای پرمعنا و مهم بوده و از جایگاه ویژه ای در جامعه و اذهان عموم برخوردار است، اما دین مبین اسلام علاوه بر برداشت عموم از آن واژه، جایگاه والایی را برای سرباز در نظرگرفته است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا اظهار داشت: بحمدالله امروزه نیروی هوایی ارتش با برنامه ریزی جامع، علاوه بر پرورش افسران و فرماندهان زبده، کارآمد و انقلابی، محیط های آموزش سربازی خود را با شرایطی که مدنظر فرماندهی معظم کل قوا است تطبیق داده است، اگرچه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم اما گامهای موثری در این زمینه برداشته و روند رو به رشدی داشته ایم.

وی در ادامه ضمن تجلیل از یاد و خاطره سربازان شهید در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ملت بزرگوار ایران اسلامی هیچگاه ایثار  و ازخودگذشتگی سربازان عزیزی که در حماسه ی هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود از ارزشهای انقلاب، اسلام و ملت دفاع کردند را از یاد نخواهند برد.

امیر نصیرزاده گفت: برنامه ریزی جهت آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ دفاع از کشور، یکی از برنامه های اجرایی نیروی هوایی ارتش برای آنان است که همواره مورد توجه خاص فرماندهان و مسئولین این نیرو قرار دارد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان افزود: بیشترین هجمه  جنگ نرم و تهدیدات فرهنگی دشمن در راستای فریب جوانان کشور طراحی وبرنامه ریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن توصیه به سربازان تصریح کرد: بایستی با انس با قرآن و آموزه های دینی و اطاعت از ولایت فقیه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارید.

وی فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی را تهدیدی برای جامعه ما و بویژه جوانان دانست و بیان داشت: گسترش فضای مجازی یکی از ابزارهای موثر و نرم دشمنان در تهاجم فرهنگی است که بنیان خانواده را سست و موجب کمرنگ شدن شعائر دینی در بین جوانان می شود. پس لازم است در خصوص آسیب های این حوزه آگاهی لازم را کسب کنیم.

امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده در پایان، سربازان را به بکار گیری آموزش های کسب شده، و رعایت حفاظت گفتار و مسائل حفاظتی در ادامه خدمت سربازی توصیه کرد.

گفتنی است در ادامه این مراسم  سربازان ضمن قرائت سوگند نامه و اخذ سروشی از مقابل جایگاه رژه رفتند.

تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

شیراز - فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: قدرت معنوی رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس برگرفته از اموزه های قرآن کریم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر وجیه‌الله جمشیدی، بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن نزاجا، گفت: مهم‌ترین عامل پیروزی‌های دوران دفاع مقدس قدرت معنوی رزمندگان بود که این معنویت نیروهای مسلح نشئت گرفته از آموزه‌های قرآن کریم است.

وی ادامه داد: قرآن تنها کتابی است که سبب وحدت در میان مسلمانان می‌شود و بهترین قدم در زندگی انسان نیز اجرای آموزه‌های این کتاب آسمانی است.

فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی در منطقه فارس و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هرقدر به سمت فرهنگ قرآن حرکت کنیم و آموزه‌های آن در زندگی ما ساری و جاری باشد، قطعاً می‌تواند تأثیرات خوبی داشته باشد.

امیر جمشیدی یادآور شد: سلاح ایمان بهترین سلاح است تا بتوانیم در مقابل تمام تهاجم نظام سلطه ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان، پایوران نیروی زمینی ارتش طی روزهای ۲۲ تا ۲۵ آذر در شیراز برگزار می شود.

تعداد بازدید از این مطلب: 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

کرمانشاه- رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می خواهد مسئولان نظام و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی آل هاشم امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش که در کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری و شهادت اظهار داشت: باید روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در میان عموم جامعه و به ویژه نسل ترویج دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه جنگ نرم در شرایط امروز را پیچیده تر از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جنگ نظامی نداریم اما دشمن، جنگی پیچیده تر به صورت شبیخون فرهنگی را علیه ما آغاز کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان را تجلیل از مروت، ایثارگری و جوانمردی دانست و گفت: ما در قبال رزمندگان، پیشکسوتان و شهدا مسئول هستیم و باید مقام شامخ این عزیزان را ارج نهیم.

وی بر هوشیاری همه اقشار جامعه در قبال توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد از روش های مختلف فرهنگ ما را نابود کند و فساد و فحشا را در جامعه ما ترویج سازد.

وی ترویج ناامیدی به آینده کشور در بین جوانان را راهکار دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد مسئولان نظام را تضعیف کند و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید و بی بندو باری مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد که این موارد مصادیق بارز تهاجم فرهنگی دشمن است.
تعداد بازدید از این مطلب: 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را گوشزد و تذکر دادند، گفت: دشمن امروز در بحث تهاجم فرهنگی دست از سر ما برنداشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای پیروز شدن و سربلندی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن تلاش کنیم، گفت: استکبار جهانی امروز راحت ننشسته و درماجرای هسته ای دیدیم که همه حرف‌های آنان دروغ بود و این همه مذاکرات انجام شد اما درپایان طرف مقابل پای حرف خود نایستاد.

امیر منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش نیز در این مراسم بیان کرد: به یاری خداوند امروز رضایت کافی از امنیت حاکم در منطقه غرب کشور وجود دارد.

وی امنیت امروز نظام را مرهون زحمات و ایثارگری های رزمندگان نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: باید از پیشکسوتان و رزمندگان جبهه های تجلیل کنیم تا فرهنگ رزمندگی در جامعه حفظ شود.

امیر کاظمی  با بیان اینکه باید پیشکسوتان را به عنوان ریشه های درختی تنومند بدانیم، افزود: با زحمت کارکنان ارتش در غرب کشور توانستیم در طول یک سال، دو تیم از داعش و پژاک را نابود و امنیت کامل را در منطقه برقرار نماییم.

تعداد بازدید از این مطلب: 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود