آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 26
باردید دیروز : 137
بازدید هفته : 184
بازدید ماه : 184
بازدید سال : 5769
بازدید کلی : 91123

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 فروردين 1396
نظرات

 

رونمایی از سردیس اسطوره زنده ارتش

هوشنگ صمدی

سردیس «ناخدا صمدی» اسطوره حماسه دفاع از خرمشهر و کتاب «شهری که خرم ماند» با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در خرمشهر رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در مراسم افتتاح راهیان نور دریایی که با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر برگزار شد از سردیس ناخدا «هوشنگ صمدی» و کتاب «شهری که خرم ماند» خاطرات ناخدا صمدی رونمایی شد.

خاطرات ناخدا صمدی در کتاب «شهری که خرم ماند» توسط «محبوبه سادات رضوی‌نیا» به نگارش درآمده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 فروردين 1396
نظرات

سازمان تربیت بدنی ارتش و فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای همکاری های ورزشی، علمی، پژوهشی و آموزشی تفاهم نامه مشترک امضا کردند.

به گزارش ایسنا، این تفاهم نامه مشترک صبح امروز در دیدار سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی صبور، رئیس فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ دوم ستاد جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به امضا رسید.


بنابراین گزارش؛ تفاهم نامه مذکور به منظور ارتقای سطح همکاری فدراسیون ورزش همگانی و سازمان تربیت بدنی ارتش جهت استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های متقابل ورزشی، علمی، پژوهشی و آموزشی حوزه ورزش های پایه و تخصصی برای نظامیان و ورزشکاران در هفت ماده جداگانه به مدت سه سال منعقد شده و یکی از مهم ترین مفاد آن تقویت و توسعه همه جانبه ورزش سه گانه در سطح یکان های عملیاتی و آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


ورزش سه‌گانه یا تریاتلون یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحلهٔ استقامتی شامل شنا، دوچرخه سواری و دو با یکدیگر رقابت می‌کنند.


این ورزش هم اکنون در ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک رشته پایه و بصورت کاملاً حرفه ای پیگیری شده و در حال توسعه می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : یک شنبه 6 فروردين 1396
نظرات
با حضور فرمانده کل ارتش؛یادمان شهدای گمنام ستاد نیروی هوایی رونمایی شد

همزمان با ایام بزرگداشت شهدا، بعد از ظهر روز شنبه 23 اسفند یادمان دو نفر از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس، در ستاد نیروی هوایی ارتش رو نمایی شد.

 

همزمان با ایام بزرگداشت شهدا،  بعد از ظهر روز شنبه 23 اسفند یادمان دو نفر از شهیدان گمنام هشت سال دفاع مقدس، در ستاد نیروی هوایی ارتش رو نمایی شد.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، این مراسم با حضور امیر سرلشکر صالحی، فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت، رئیس اداره عقیدتی سیاسی، معاونین، فرماندهان و مسئولان این نیرو برگزار شد.

در حاشیه این مراسم فرمانده کل ارتش در دفتر یادبود مقبره شهدای گمنام نوشت: خدایا تو را سپاس می گذارم که در این روز که همزمان با روز شهید است برای افتتاح یادمانی به ستاد نیروی هوایی دعوت شدم. بنده این دعوت را از شهدای عزیزی می دانم که در آرزوی پیوستن به آنها شب و روز می گذرانم. خدایا به حرمت این شهدا، رهبر ما را تا انقلاب حضرت مهدی(سلام الله علیهم) نگهدار باش و ما را در راه پیروی از راه امام(ره) و شهدا ثابت قدم بدار.

شایان ذکر است این دو شهد والامقام در تاریخ چهارم آبان ماه سال 1393 در میدان صبحگاه نیروی هوایی ارتش به خاک سپرده شده اند.

تعداد بازدید از این مطلب: 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود