رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: مصلحت ما حفظ آرامش کنونی در برابر حزب الله لبنان است

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 305
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 327
بازدید ماه : 776
بازدید سال : 6361
بازدید کلی : 91715

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 1 تير 1396
نظرات

به گزارش سه شنبه شب تارنمای «العهد» آیزنکوت که در کنفرانس «هرتزلیا» سخن می گفت با پرداختن به موضوعات امنیتی در منطقه گفت که روسیه در قبال انتقال سلاح های ساخت خود به حزب الله بی توجهی نشان می دهد.
وی افزود: که ما اطلاعات بسیار خوبی درباره استقرار حزب الله در 200 روستای جنوب لبنان داریم و سلاح های پیشرفته ای که برخی از آنها ایرانی و برخی روسی است از طریق ارتش سوریه به آن رسیده است.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ارتش اسرائیل در آمادگی بالا به سر می برد و از توان اطلاعاتی خوبی برخوردار است تصریح کرد: اما مصلحت ما در این است که آرامش کنونی ادامه یابد.
به ادعای آیزنکوت «یک سوم نیروهای حزب الله در سوریه حضور دارند و این نیروها تجربه جنگی کسب کرده اند که نباید آن را نادیده گرفت و با وجود واقعیت هایی که به آن اشاره کردیم و تمایل ما در دور کردن حزب الله از جنوب رودخانه اللیطانی طبق قطعنامه 1701، مصلحت ما در این است که آرامش کنونی تا چند سال ادامه پیدا کند.»
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به آنچه خطر ایران برای اسرائیل و برای کل خاورمیانه خواند، مدعی شد: پیشروی در زمینه شکست دادن داعش و سهل انگاری در قبال تاثیر ایران در خاورمیانه هدف گذاری اشتباهی است و مصلحت در این است که ایران به داخل مرزهای این کشور برگردانده شود و تاثیرات منطقه ای آن کاهش یابد.
آیزنکوت با متهم کردن ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای از «منافع مشترک» رژیم صهیونیستی با «کشورهی معتدل اهل سنت»، چین، آمریکا و نیز روسیه برای بازداشتن ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای سخن گفت.
سخنان این مقام رژیم صهیونیستی در حالی است که ایران بارها اعلام کرده که هدفش از برنامه هسته ای، صلح آمیز است و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران تاکید کرده است. در مقابل رژیم صهیونیستی دست کم دارای 200 کلاهک هسته ای است.
رئیس ستاد ارتش اسرائیل در ادامه سخنانش گفت: ما تلاش های دائم ایران در سوریه و نوار غزه و تلاش برای تاثیر گذاری بر جهاد اسلامی و حماس را با وجود سنی بودن این دو گروه و نیز تاثیرگذاری های این کشور در یمن زیر نظر داریم.
رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل درباره شلیک موشک از سوی ایران به مقر تروریست های داعشی در دیرالزور مدعی شد: دستاورد عملی این کار کمتر از آن بود که در رسانه ها از آن سخن گفته شد. گذشته از دقت موشک ها و دستاوردهایی که به آن افتخار می کنند، صنعت موشکی ایران نه تنها توان مضاعفی به ایران می دهد بلکه تاثیرات منطقه ای نیز دارد.
آیزنکوت درباره حماس نیز گفت: این گروه شیوه کار خود را از حزب الله می آموزد و یاد گرفته چطور وارد مناطق مسکونی شده و ده ها هزار موشک را که تهدیدی علیه جبهه داخلی اسرائیل است در این مناطق جاسازی کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود