رونمایی از کتب ارتش

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 215
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 237
بازدید ماه : 686
بازدید سال : 6271
بازدید کلی : 91625

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 17 خرداد 1396
نظرات

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: بقای ارتش مرهون شناخت و اندیشه صحیح امام خمینی (ره) بود.

به گزارش ایسنا، آیین رونمایی از پنج جلد کتاب با عنوان «تقویم تاریخ دفاع مقدس» جلدهای ۳۶ تا ۴۰ در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این مراسم امیرسرتیپ فلاح، رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی زمینی ارتش در سخنانی گفت: نشر و اهمیت ثبت حماسه‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست و اگر رشادت‌های رزمندگان در آن دوران نبود، اکنون امنیت و ثبات نیز در کشور وجود نداشت.

وی گفت:‌ استکبار جهانی همواره در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه ایجاد ناامنی کرده است و ما شاهدیم که چگونه در این دریای متلاطم ناامن، تنها کشوری هستیم که از نعمت آرامش برخورداریم.

امیرسرتیپ فلاح با اشاره به اینکه قرار است ۱۰۲ جلد کتاب پیرامون تاریخ دفاع مقدس و نقش نیروی زمینی ارتش در آن دوران به چاپ برسد، گفت:‌ با توصیه مقام معظم رهبری در راستای ثبت تاریخ دفاع مقدس، فرماندهان و مدیران ارتش از سال ۱۳۸۱ تاکنون اقدام به چاپ کتاب در زمینه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری کرده‌اند. امروز نیز از جلدهای ۳۶ تا ۴۰ گنجینه ارزشمند «تقویم تاریخ دفاع مقدس» رونمایی خواهیم کرد. بی‌شک یکی از دلایلی که استکبار جهانی به خودش اجازه تعرض به صورت جنگ سخت نداده، ریشه در تجربه و آموزه‌های ما در تاریخ دفاع مقدس است.

وی یادآور شد: ۷۰ جلد دیگر از «تقویم تاریخ دفاع مقدس» باید به چاپ برسد. همچنین تاکنون ۳۴ جلد کتاب پیرامون آماد و پشتیبانی، ۱۰ جلد در رابطه با نقش نیروی زمینی، دو جلد اطلس عملیات‌های سال ۵۹ و ۶۰، ۹ جلد خلاصه از ۱۰۲ جلد کتابی که باید به چاپ برسد منتشر شده است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی زمینی ارتش در پایان سخنان خود تأکید کرد:‌ باید قدر پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس را بدانیم و از لحظه لحظه حضورشان استفاده و آموزه‌هایشان را مستندسازی کنیم، چرا که آیندگان نباید تجربه پیشین ما را مجدد بیازمایند. مسئله مهمی که در رابطه با چاپ این آثار وجود دارد این است که تمامی کتاب‌ها به دور از حب و بغض و گرایش جناحی به نگارش درآمده‌اند



تعداد بازدید از این مطلب: 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود