یادادشت طلایی در خصوص ارتش

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 149
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 171
بازدید ماه : 620
بازدید سال : 6205
بازدید کلی : 91559

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 8 خرداد 1396
نظرات

مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در یادداشتی به مناسبت روز ارتش نوشت: «امنیت همیشه یکی از مهمترین نیازهای بشر بوده و پاسبانان آن از ارج و قرب بالایی در نزد خداوند و مردم برخوردارند. در نظام مقدس اسلامی کشور ما نیز ارتش به عنوان یکی از مهمترین ارکان حفظ و استمرار امنیت در کنار دیگر نیرو های مسلح، جایگاه والا و ارزنده ای دارد..»

به گزارش ایسنا، در ادامه یاداشت آمده است: « نامگذاری روزی به نام ارتش توسط حضرت امام(ره)، نشان می‌دهد که ارتش نیرویی مکتبی، اسلامی و مردمی است که در کوران حوادث روزگار، از ناسره‌ها پالوده شده و با بصیرت انقلابی و تعهد و پایبندی دینی بر قله‌های افتخار و خویشتن‌باوری ایرانیان ایستاده است. نگاهی به پیشینه تاریخی کشور نشان می‌دهد ایران هر زمانی که نیروهای مسلح و حافظان امنیت آن، ضعیف بود و مورد حمایت و پشتیبانی قرار نمی‌گرفت و یا دست تفرقه دشمن خارجی صفوف استحکام آن را لرزان کرده بود، آسیب های فراوانی دید.

حافظه تاریخی کشور ما پر است از دست‌اندازی‌های قدرت‌های خارجی که از شمال و جنوب، شرق و غرب، سرزمین مان را آماج حملات خود قرار می‌داده‌اند ولی امروز با آینده‌نگری حضرت امام(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری، ارتش عزیز کشورمان در کمال خودباوری و عزت‌مندی، مسیری از امنیت، پیشرفت و بالندگی را با همکاری دیگر قوا، پیش پای کشور گشوده است.

قیاس ارتش امروز که باورهای آن را خداپرستی در لوای دین اسلام، میهن‌دوستی در ورای آموزه‌های فرهنگی و مردم‌داری در پس آرمان‌های انقلاب، تشکیل می‌دهد با ارتش شاهنشاهی پهلوی که خود را فقط به شخص شاه پاسخگو می‌دید، امری بیهوده، غیرحرفه ای، تفرقه برانگیز و دشمنانه است. همواره دشمن با سلاح تفرقه و نیرنگ تلاش کرده است تا در پس سیاست‌های استعماری خود قدرت دفاعی کشور و گفتمان همبستگی و اتحاد میان نیروهای مسلح را تضعیف و در دیواره امنیتی کشور رخنه ایجاد کند.

آن‌ها می‌بینند که با اعمال تمام فشارهای غیرانسانی، تحریم‌ها، تهدیدها و جنگ هشت‌ساله‌ای که طی ۳۷ سال گذشته به مردم، کشور و نظام تحمیل کرده‌اند، نه تنها که دستاوردی نداشته بلکه ایران، بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی مسیر رشد و اعتلای اسلامی خود را دنبال و با الگوی اسلامی مردم‌سالاری، بنیان‌های مدنی خود را نیز تقویت کرده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود