بیانات رئیس جمهور کشور مان بر لزوم توجه به نیروهای مسلح

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 358
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 380
بازدید ماه : 829
بازدید سال : 6414
بازدید کلی : 91768

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396
نظرات

رییس جمهور کشورمان با تأکید بر لزوم توجه نیروهای مسلح به توصیه امام (ره) و تأکیدات رهبری برای عدم ورود به بازی‌های سیاسی اظهار کرد: ورودی نیروهای مسلح به وسوسه‌های اقتصادی می‌تواند آنها را از اهداف بلند خود دور کند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش که به مناسبت سی و نهمین سالروز ارتش در جوار حرم امام خمینی (ره) برگزار شد،‌ اظهار کرد: ارتش به معنای یادآوری ایثار و فداکاری دلاورمردان ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس و پاسداری آنها از مرزوبوم کشور در قریب به 30 سال پس از دوران دفاع مقدس است.

وی با تأکید بر اینکه از ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره بعد از انقلاب اسلامی در تاریخ ایران و جهان در منطقه به نیکی و عظمت یاد می‌شود، خاطرنشان کرد: نام برخی از ارتش‌های دنیا یادآور دخالت در امور کشورهای دیگر، نسل‌کشی، حمایت از تروریسم، کودتا و بی‌احترامی به نظر ملت و قانون است، اما نام ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور نظم و انضباط و ایمان ودفاع مشروع از سرزمین مقدس ایران و حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است.

رییس جمهوری با بیان اینکه ارتش آزمون خود را در هشت سال دفاع مقدس پس داده است، تأکید کرد: هیچ عملیات بزرگی در هشت سال دفاع مقدس وجود ندارد که با پرواز هواپیماهای نیروی هوایی همراه نباشد؛ هیچ عملیات بزرگی مشاهده نمی‌شود مگر آنکه هفته‌ها قبل از عملیات شاهد پروازهای RF4 در آن منطقه نبوده باشیم و با تحقیق‌های عملیاتی این نوع هواپیماها طرح‌های نظامی عملیاتی ما تکمیل نشده باشد. در طول هشت سال دفاع مقدس هیچ عملیات نظامی وجود نداشت که در آن شاهد پشتیبانی هواپیماهای نیروی هوایی و توپخانه و زرهی نیروی زمینی و هوانیروز ارتش در کنار رزمندگان نباشیم.

روحانی با تأکید بر اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همواره شاهد وحدت میان ارتش، سپاه، بسیح و نیروی انتظامی بوده‌ایم، گفت: بر اساس قانون اساسی ارتش وظیفه پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و ایثار به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.



تعداد بازدید از این مطلب: 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود