فرمایشات جانشین ارتش در بازدید از پایگاه شهید لشکری

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 151
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 173
بازدید ماه : 622
بازدید سال : 6207
بازدید کلی : 91561

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : جمعه 8 بهمن 1395
نظرات

 امیر سرتیپ پوردستان در بازدید از پایگاه شهید لشکری مهر آباد نهاجا گفت: نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داده است.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بازدید از بخش های مختلف بازآماد، جایگاه شست و شوی قطعات، آشیانه بوئینگ 707، شبیه ساز پرواز جنگنده میگ 29 و هواپیمای بوئینگ 747، رمپ پروازی، آشیانه هواپیمای سی130 و همچنین از پل ارتباطی پایگاه شهید لشکری به شهرک آسمان بازدید کرد.
امیر سرتیپ پوردستان در ادامه در جمع فرماندهان و کارکنان این پایگاه و نیز تعدادی از فرماندهان و مسئولان نهاجا، گفت: دشمنان با برنامه ریزی های خود از ابتدای وقوع انقلاب مردمی ما همواره در تلاش برای تضعیف قدرت ایران اسلامی بوده اند.
وی با اشاره به فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران هشت ساله دفاع از کشور در برابر دشمن بعثی اظهار داشت: زمانی که رژیم بعث عراق با نیروها و تجهیزات فراوان کشورمان را مورد تجاوز قرار داد ملت غیور ایران شجاعانه و با تمام وجود در مقابل دشمن ایستاد و به تمام جهانیان درس ایستادگی و مقاومت داد.
امیر پوردستان همچنین با یادآوری بیعت تاریخی کارکنان نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) و همراهی با مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نیروی هوایی بارها وفاداری خود به کشور و انقلاب را نشان داد که یکی از نمونه های آن عملیات موفق خلبانان تیز پرواز این نیرو در روز دوم جنگ و هدف قرار دادن مناطق حساس دشمن بود.



تعداد بازدید از این مطلب: 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود