ناوشکن سهند تا سال 95 الحاق می شود/ به زودی افتتاح زیردریایی کلاس فاتح / برترین قدرت موشکی در سواحل

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 42
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 513
بازدید سال : 6098
بازدید کلی : 91452

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : دو شنبه 3 آذر 1393
نظرات

میردریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان نیروی دریایی ارتش که درسالن دریای نور برگزار شد،اظهار داشت: امروز ناوگروه 32 نداجا در دریاها حضور دارد و دیشب در بندر جیبوتی پهلو گرفت و مورد بازدید رئیس مجلس قرار گرفت و ما به 22 کشور دنیا کمک کردیم و 150 مورد درگیری داشتیم و 2 هزار کشتی را اسکورت کردیم و باعث تامین امنیت خلیج عدن شدیم.
 
وی افزود: دیشب به یک نفتکش حمله شد که با مقاومت نیروی دریایی ارتش روبه رو شد.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 93 در دریای آزاد تا مدار 10 درجه و رونمایی از برخی محصولات نظامی دریایی تصریح کرد: ناوشکن دماوند آماده الحاق است واگر مقرر شود فردا صبح الحاق می شود و ناوشکن سهند تا سال 95 الحاق می گردد.
 
وی با اشاره به این که ناوهای موشکی ما ناوچه نیستند و ماموریت های ارزشمند انجام می دهند،گفت: ناوهای کلاس پیکان که در دریای عمان و شمال اقیانوس هند ماموریت انجام می دهند ناو هستند و توانایی ها و پتانسیل های بالایی دارند.
 
دریادار سیاری با اشاره به توانمندی ساخت محصولات دریایی اضافه کرد: زیردریایی کلاس "غدیر" با توان بومی بسیار بالایی ساخته شده و به زودی زیردریایی کلاس "فاتح" را داریم که با توصیه های رهبر معظم انقلاب تا 20 شماره پیش خواهیم رفت.
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: امروز برترین قدرت موشکی در سواحل مکران هستیم و موشک ها با برد بسیار خوبی داریم ونیروی دریایی تودهنی محکمی به همه قدرت های بزرگ خواهد زد.
 
دریادار سیاری با اشاره به توان بالای بالگردها و پهپادها و توان سفرهای دریایی نداجا در مناطق مختلف جهان از جمله خلیج عدن،تنگه باب المندب، دریای چین تا ورودی تنگه جبل الطارق اظهار داشت: امروز سفرهای دریایی به اقصی نقاط دنیا داریم.
 
 وی درپایان خاطرنشان کرد: این سفرها به کوری چشم همان هایی است که می گفتند چگونه جمهوری اسلامی می خواهد به اقیانوس اطلس سفر کند و به زودی قاره آفریقا را دور خواهیم زد و ما بزرگترین موج شکن را در منطقه می سازیم. 
 


تعداد بازدید از این مطلب: 450
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود