سخنرانی جانشین ارتش در مورد 9 دی

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 290
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 312
بازدید ماه : 761
بازدید سال : 6346
بازدید کلی : 91700

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

بوشهر - جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و آماده است تا به هر طریق چه به صورت جنگ نرم و چه جنگ سخت ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان صبح جمعه در مسجد امام حسین(ع) شهرک جوشن ایستگاه دریایی خارگ اظهار داشت: ۹ دی روزی است که ملت بزرگ ایران اسلامی با رهبر انقلاب، اسلام و قرآن تجدید میثاق کردند و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی اضافه کرد: بعد از اینکه دشمن وارد منطقه شدند در عرصه‌های مختلف با شکست مواجه شدند و هدفشان فقط حمله به جمهوری اسلامی ایران بود و قصد هیچ کشوری را نداشتند اما مولفه های قدرتی که در کشور وجود داشت مثل رهبری هوشمند، خردمند و دشمن شناس، ملت ولایت مداری که پشت سر رهبرشان  بودند و نیروهای مسلح آماده دشمن نتوانست مدت زیادی بماند و منطقه را ترک کردند.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به انقلاب‌های مخملی تصریح کرد: دشمن از طریق انقلاب‌های  مخملی جلو آمد که ضربه کاری را به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند و این انقلاب را در کشور های دیگر تجربه کرده بودند مثل کشورهای اکراین و گرجستان اما با رهبری های هوشمندانه فرمانده کل قوا و حضور مردم همیشه در صحنه بعد از انتخابات از خرداد تا دی ماه که درگیری عمدتا در تهران بود همه این فتنه ها را خنثی و دشمن را ناامید کردند.

پوردستان با تاکید بر اینکه دشمن دست از توطئه بر نمی‌دارد و آماده است تا به هر طریق چه به صورت جنگ نرم و چه جنگ سخت ضربه بزند بیان کرد: ما به عنوان بازوهای مسلح اسلام وظیفه داریم که خودمان را همیشه آماده نگه داریم و این آمادگی باعث اعتماد به نفس و به وجود آمدن قدرت بازدارندگی می‌شود.



تعداد بازدید از این مطلب: 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود