مراسم تجلیل از پیششکسوتان ارتش

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 295
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 766
بازدید سال : 6351
بازدید کلی : 91705

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 18 دی 1395
نظرات

کرمانشاه- رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن می خواهد مسئولان نظام و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی آل هاشم امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش که در کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر حفظ روحیه ایثارگری و شهادت اظهار داشت: باید روحیه غیرت ملی و وطن پرستی را در میان عموم جامعه و به ویژه نسل ترویج دهیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه جنگ نرم در شرایط امروز را پیچیده تر از جنگ سخت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امروز جنگ نظامی نداریم اما دشمن، جنگی پیچیده تر به صورت شبیخون فرهنگی را علیه ما آغاز کرده است.

حجت الاسلام آل هاشم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان را تجلیل از مروت، ایثارگری و جوانمردی دانست و گفت: ما در قبال رزمندگان، پیشکسوتان و شهدا مسئول هستیم و باید مقام شامخ این عزیزان را ارج نهیم.

وی بر هوشیاری همه اقشار جامعه در قبال توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن می خواهد از روش های مختلف فرهنگ ما را نابود کند و فساد و فحشا را در جامعه ما ترویج سازد.

وی ترویج ناامیدی به آینده کشور در بین جوانان را راهکار دشمنان نظام دانست و تصریح کرد: دشمن می خواهد مسئولان نظام را تضعیف کند و در واقع رکن اصلی نظام که همان ولایت فقیه است را تضعیف نماید و بی بندو باری مصرف موارد مخدر را اشاعه دهد که این موارد مصادیق بارز تهاجم فرهنگی دشمن است.

تعداد بازدید از این مطلب: 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود