آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 210
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 681
بازدید سال : 6266
بازدید کلی : 91620

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 مهر 1395
نظرات

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اوضاع اقتصادی ایران پیش از انقلاب به شدت به کشورهای غربی وابسته بود و گروه های تجزیه طلب بویژه منافقین نیز در ابتدای انقلاب مرتب در حال توطئه چینی و سهم خواهی بودند و همین عوامل باعث شد مقام های رژیم بعث تصور کنند در ایران انسجام و وحدتی برای مقابله با هجوم ددمنشانه آنان وجود ندارد.

امیر سرتیپ دوم خلبان یاری در ادامه یادآور شد: ملت بزرگ و سرافراز ایران در طول تاریخ نشان داده در برهه های حساس با حفظ وحدت کلمه در مقابل هر تهدیدی که کیان این سرزمین را به خطر بیاندازد، ایستادگی کرده و به هیچ کس اجازه تعدی به این آب و خاک را نخواهند داد. هدایت های پیامبرگونه امام امت و رشادت های فرزندان غیور این سرزمین نیز باعث شد بتوانیم حمله دشمن را دفع و ضربات سهمگینی را به آنان وارد کنیم.

وی به نقش هوانیروز در پیروزی کشورمان در جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و گفت: صدام توان نیروی هوایی را دست کم گرفته بود و فکر می کرد ایرانی ها توان انجام عملیات هوایی را نخواهند داشت ولی شاهد بودیم عملیات های گسترده با مشارکت هوانیروز انجام شد و بخش زیادی از موفقیت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس مرهون رشادت های خلبانان فداکار نیروی هوایی و هوانیروز است.

گفتنی است سرلشکر خلبان شهید غلامرضا چاغروند از خلبانان ارتش جمهوری اسلامی ایران اهل لرستان بود که 12 مهر ماه سال 59 در منطقه جلیزی بخش موسیان شهرستان مرزی دهلران توسط نیروهای بعثی اسیر و سپس به شهادت رسید.

یادواره این شهید بزرگوار در محل یادمان این شهید والامقام در منطقه جلیزی بخش موسیان با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جست و جو مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، فرماندار و مسئولان شهرستان دهلران و خانواده های معظم شهدا برگزار شد

 

 

مانور بحران تخلیه مصدومین با رویکرد حضور به موقع کادر درمانی و پزشکی، به همراه تجهیزات کامل در اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم دکتر بابلی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در اشاره به جزئیات این مانور گفت: این مانور با پذیرش تعداد صد بیمار و مجروح از نقطه فرضی حادثه آغاز به سمت بیمارستان های اداره بهداشت نزاجا آغاز شد. در این رزمایش طبق سناریو، کادر درمانی و پزشکی کمتر از نیم ساعت در محل بیمارستان ها حاضر شده و عملیات درمانی و جابجایی مجروحین را در کمترین مدت ممکن انجام دادند.

دکتر بابلی همچنین به مسئولیت و وظایف ذاتی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش در سطح کشور نیز اشاره کرد و افزود: مسئولیت ذاتی اداره بهداشت نزاجا این است که در زمان رزم و بحران در آمادگی کامل قرار داشته باشد. با توجه به اینکه کشور ما در معرض بلایای طبیعی، حوادث و جنگ های احتمالی قرار دارد وظیفه ما این است که همیشه در آمادگی کامل باشیم که البته تاکنون این چنین بوده و ما در تمامی حوادث و بلایا حضور داشته و به مردم کشور عزیزمان خدمات رسانی کرده ایم.


تعداد بازدید از این مطلب: 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود