معاون هماهنگ کننده کل ارتش: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است

آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1171
بازدید ماه : 1409
بازدید سال : 5576
بازدید کلی : 90930

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : شنبه 30 دی 1396
نظرات

 امیر سرتیپ دکتر محمد حسین دادرس در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی آجا گفت: حضور مردم در صحنه ها؛ نمایانگر اتحاد، همبستگی و انسجام ملی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دادرس در این مراسم که با حضور مسئولین و روسای اداره بهداشت و درمان نیروهای آجا، فرماندهان، مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان ارتش در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر داشتن قدرت و اهمیت بصیرت افزود: اگر قدرتمند باشیم صاحب استقلال خواهیم بود و در غیر این صورت تحت نفوذ و سلطه استکبار جهانی قرار خواهیم گرفت.
 وی در ادامه با بیان اینکه یکی از عوامل بسیار ارزشمند در ارزیابی قدرت ها؛ اتحاد، همبستگی، یکدلی و وفاق ملی می باشد که از همه عناصر مهمتر، با ارزش تر و دارای مرتبه بالاتری است و حضور مردم در صحنه ها و انتخابات این انسجام ملی را نشان داده و نمایانگر اتحاد، همبستگی و قدرت عظیم مردم است که همواره از توصیه های مقام معظم رهبری بوده و موجب ارتقاء قدرت ملی شده است.
در این مراسم همچنین امیر سرتیپ دادرس با اشاره به زحمات بی دریغ و از جان گذشتگی های کادر بهداشت و درمان ارتش در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی پزشکان و کادر درمانی، دوشادوش سایر نیروها در خط مقدم حضور داشته و به درمان رزمندگان اسلام می پرداختند و در این راه شهدای زیادی نیز تقدیم کردند و وظیفه ما  ادامه دادن راه این شهدا و الگو گرفتن از آنان است.
در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امیر سرتیپ دوم پزشک محمد حسین لشگری، امیر دریادار دوم پزشک شاهرخ ایروانی بعنوان فرمانده بهداشت، امداد و درمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آجا و امیر سرتیپ دوم پزشک نظامی اصل بعنوان جانشین فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی منصوب شدند.



تعداد بازدید از این مطلب: 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود